2003-09-13, 17:37
Medlem
Charlottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av balsam
Jag undrar om min affärsidé är laglig...

Har träffat en ful, fet brud och sagt att jag älskar henne och det tjaffset och nu vill hon knulla och suga min kuk hela tiden (jag vill det inte för hon är ful HAHAHA). Ska föreslå henne att vi flyttar till en ny stad och köper hus/lägenhet för pengar HON lånar, får från socialen Hon är ett problembarn så...

Nu tänkte jag att hon där skulle starta ett porrfilmsbolag. Jag överöser henne med smink och sätter henne på hårdträning/diet så hon får en snygg kropp. Kanske låter henne telefånlåna pengar att köpa silikonbröst för

Sedan tänkte jag sälja porrfilm med henne som stjärnan och ta pengarna själv. Tänkte låta lättlurade män betala för att knulla den här horan framför kameran. Och sedan när jag ska leva ett normalt liv dumpar jag henne. Tänker själv inte ta i henne med tång men jag tror jag skulle kunna tjäna en slant på det här...

men är det olagligt? Speciellt det där att ta betalt av män för att låta dem va med i porrfilmen?

Å du är hur frisk i huvudet??
Citera
2003-09-13, 17:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Laura
Jag har aldrig raggat på bibliotek i och för sig.. Än mindre legat med en kraftig karl eftersom jag faktiskt dras till spinkiga till normalbyggda män, men däremot har jag också gjort en "den-där-Mary". Presenterade en tentamen, tror inte att någon märkte något..

-Laura
Wendy var iofs smal, men det är njutningen att förnedra en fet kvinna man är ute efter om jag har förstått mr Nux rätt. Wendy fick också känna på roque-klubban, men det är en annan historia.
Citera
2003-09-13, 17:59
Medlem
Mysharrys avatar
Varför ska de betala för att vara med? Amatörfilmer säljer ju hur bra som helst, även om brudarna är fula som stryk! Spela in när hon får åderpåle och sälj skiten, du kommer att tjäna multum, helt lagligt. Att hon är ful, fet och dum gör det ju bara bättre. Säg till när det är klart så lovar jag att köpa ett ex.
Citera
2003-09-13, 19:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Laura
Jag har aldrig raggat på bibliotek i och för sig.. Än mindre legat med en kraftig karl eftersom jag faktiskt dras till spinkiga till normalbyggda män, men däremot har jag också gjort en "den-där-Mary". Presenterade en tentamen, tror inte att någon märkte något..

-Laura
Hm, är 178/70, ännu smalare än på fotot du fick. Tror inte att det hjälper av någon anledning. Om man är ute efter att förnedra är en stor brud, också en lång sådan, bättre, mer att "ta ner" sas.
Citera
2003-09-13, 20:04
Medlem
Don.Cs avatar
Självklart är det lagligt, förutsatt att du startar ett företag/bolag, skriver kontrakt med alla deltagande (inklusive den där tjejen) betalar ut lön (samt sociala avgifter till farbror staten) och håller dig innom vad som anses lagligt i Sverige innom porr.
Citera
2003-09-13, 20:26
Medlem
crippas avatar
En del borde inte ha rösträtt...
Citera
2003-09-13, 20:41
Medlem
shitkickers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nuxvomica
Hm, är 178/70, ännu smalare än på fotot du fick. Tror inte att det hjälper av någon anledning. Om man är ute efter att förnedra är en stor brud, också en lång sådan, bättre, mer att "ta ner" sas.

foto? kom igen nux, lägg ut. vi vill se vem vi runkar till!
Citera
2003-09-13, 21:14
Bannlyst
Hehe

Citat:
Ursprungligen postat av shitkicker
foto? kom igen nux, lägg ut. vi vill se vem vi runkar till!
Tänk att man är så populär bland killarna här. Brudarna är det tyvärr sämre med.
Citera
2003-09-14, 18:21
Medlem
AnabolicProtein: Nä det här är inget skämt, jag är seriös.

Jag har bestämt mig för att låta henne starta ett bolag och stå för den juridiska aspekten men jag tänker nog inte ta betalt för att folk ska knulla henne utan får stå för det själv iförd maskering. Nån som vet var man kan få reda på svensk lag gällande porr?
Citera
2003-09-20, 00:11
Medlem
Balsam. Om du är allvarlig vad gäller detta så tycker jag synd om dig. Mer synd om dig än om tjejen.
Utnyttja en lågt begåvad varelse för att du ska kunna tjäna några hundralappar. Dessutom sno pengarna från mig (jag betalar skatt och du ska ha socialbidrag genom damen). Är du inte tillräckligt smart för att städa ett industigolv? Langa hamburgare på McDonalds? Du lär tjäna mer på det...

Nåväl. När du fyllt 15 repar sig nog det för dig också.
Citera
2003-09-20, 00:15
Medlem
Bombad Bimbos avatar
Är det samma flickvän?

http://www2.flashback.info/scandinavia/showthread.php?t=85087
Citera
2003-09-20, 00:54
Medlem
Fantasi

En sjuk sexfantasi i skallen på balsam-boy tror jag, som antagligen är fulare än den s.k horan i fantasin. Lägg ner för fan! Du skämmer ju bara ut dig, fattar du inte det? *suck*
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in