2003-09-10, 23:15
Medlem
pilens avatar
Hej,

Jag har länge läst det som skrivits på FB men idag bestämde jag mig för att fylla i registreringen, men redan nu känner jag att det blev fel på en punkt. Jag känner mig inte bekväm med mitt nick "Pilen" och skulle hemskt gärna vilja byta till ett annat. Går det att ordna tro? Jag har inte skrivit så hemst många inlägg ännu så oredan det eventuellt skulle kunna ställa till kontra mina begär är i jämn nivå.
2003-09-10, 23:20
Medlem
xatrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pilen
Hej,

Jag har länge läst det som skrivits på FB men idag bestämde jag mig för att fylla i registreringen, men redan nu känner jag att det blev fel på en punkt. Jag känner mig inte bekväm med mitt nick "Pilen" och skulle hemskt gärna vilja byta till ett annat. Går det att ordna tro? Jag har inte skrivit så hemst många inlägg ännu så oredan det eventuellt skulle kunna ställa till kontra mina begär är i jämn nivå.

Regga ett nytt nick...tror inte admin vill sitta och hacka databas i evighet om folk fick för sig att börja byta nick stup i kvarten...gör rätt från början i stället ;-)
2003-09-10, 23:26
Medlem
pilens avatar
jag vet att med phpBB 2.X.X är det inga problem, vill höra ett utlåtande från en som har hand om FB innan jag reggar nytt.
2003-09-11, 10:16
Medlem
Dennis - Pixels avatar
jag har postat rätt många, MEN. "Pixel" var mitt "nick" på spelet Unreal Tournament, som jag nu har bytt, eftersom namnet hade ett dåligt rykte (eftersom jag gnäller ganska mycket iom. att pingen blir bajs ) Så jag har bytt till Rude nu. Inte för att ni bryr er, men pixel är inget jag vill ha kvar. Inte Dennis heller. Vill byta till CatLover eller nått

Så ingen av mina kompisar känner igen mig heller, eftersom vissa saker kanske är privat

Snälla, hur gör jag!
2003-09-11, 18:09
Medlem
Dennis - Pixels avatar
Hallå admin! Jag ser att du svarat i dom andra trådarna!...? varför inte i denna? Kanske kommer till den, men jag och dom andra vill ha ett simpelt svar! Kanske nån moderator vet också.
2003-09-11, 18:10
Administrator
admins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pilen
Hej,

Det går inte att byta användarnamn.
Den funktionen har aldrig funnits, och planeras inte heller.

admin
2003-09-12, 21:14
Medlem
Dennis - Pixels avatar
Jaha, ok. Tack för svaret.

---
Öööh, ska inte denna tråd låsas nu?
2003-09-13, 10:28
Administrator
admins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dennis - Pixel