Citat:
Ursprungligen postat av Draedon
Behöver du verkligen ett helt år på dig att bilda dig en uppfattning om ett os?
Visst, man kanske får vänta in ett servicepack innan man blir helt nöjd med ett byte, men nog borde man kunna se var det är på väg på kortare tid än ett år.
Snälla, motivera gärna utförligt ditt val av ME som guldmedaljist. Det skall bli roligt att höra.
Ett helt år på att bilda mig en uppfattnign om ett OS? Vad menar du med det? JAg sa bara att jag väntade med att gå över till XP då mitt ME funkade klockrent till mina ändamål. Så jag hade ingen anledning att byta. Och mina vänner som bytte till XP fick bara massa problem i början, därför väntade jag med att byta.
Och nu ska jag motivera utförligt mitt av av ME som guldmedaljist.
Jag var ung, jag kanske var runt 10-14 år gammal? Operativsystemet användes till att konvertera filmer, kolla på filmer, ladda ner, spela spel. Det strulade ALDRIG för min del vad jag än använde OS'et till. Därför hamnar den på nummer ett.
Sedan kommer XP, där jag har haft lite problem med, men inte mycket alls. Följt av Vista.
Du måste ju förstå att eftersom jag valde ME så innebär det att det var många år sedan, och att jag då var yngre, och använde OS'et andra ändamål än vad jag gör idag.. och det jag använde ME till var ju som sagt att konvertera filmer, spela spel, ladda ner, kolla filmer med mera... och för såna ändamål funkade det klockrent! Och strulade som sagt aldrig.
Men om man var lite äldre än vad jag var vid den tiden, och använde ME till andra ändamål så kanske det inte funkade som det skulle, inte fan vet jag.. men
för mig och mina ändamål så fungerade ME perfekt. För en nätverkstekniker eller liknande kanske ME inte är att föredra...
Men ha bara i åtanke att det var många år sedan och att jag var riktigt ung då...