2003-09-11, 19:05
Medlem
oGGos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hyland
Intressant fråga! Misstänker att det är en hel del! Free6 har väl ändå en sjuhelfvetes massa besökare, så det lider nog ingen nöd på dem.
Hamnar väl ganska högt upp i någon lista över Sveriges mest besökta sida år efter år, eller är jag ute och cyklar?
Jodå för fan, jag läste i PC Für Alle eller Mikrodatorn för något år sedan där dom listade de hemsidor som hade längst besökstid per persson!

hotmail vann & på 2:a plats kom free6!

Jag skulle tro att free6 kommer någonstans runt 10:e plats i mest svenska besökare varje år!

Skulle inte vara dumt att äga den skiten!
Citera
2003-09-13, 00:54
Medlem
jips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chrestian
Hmm jag blir smått frustrerad. Kollade under internet optins och conten advisor, och det var inga spärra där. FAN då. Knappast att mina päron är så haxx0r att dom kan mekka det. Jag är 19 år btw
Det är så B också texten är skirven med comic sans och strlk 22 eller nått. Kan man inte kolla _vart_ man kommer, vilken domän jag så att säga kommer till där texten står. Det såtr iofs free6.com i adressfältet.

högerklicka på sidan o va Properties / Egenskaper så står där länk till www-sidan som visas.. typ http://www.free6.com/denied_not_enough_pubis_hair.html
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in