2005-06-17, 14:36
Medlem
Janosch_Flax!s avatar
Fan räcker det inte med grabbiga livsstilsmagasin nu??
Citera
2005-06-17, 15:55
Medlem
Den engelska upplagan är faktiskt helt okej. Jag kan däremot tänka mig att den svenska upplagan är mer urvattnad, 'bonnigare'; att den suger helt enkelt.
Citera
2006-06-20, 14:24
Bannlyst
Hedman & Graaf - the neverending story?

http://www.aftonbladet.se/vss/karleksex/story/0,2789,845105,00.html

Är det bara jag som får en stark känsla av maktbegär hos Magdalena Graaf? Det verkar ju som om hon lämnat honom varje gång; trött på att vara hemmafru etc. etc.
Och så fort hon läser i tidningarna/hör på annat håll att han roar sig på egen hand och verkar klara sig rätt bra, så blir hon skitsvartis och drar snabbt honom tillbaka? För att dumpa honom igen sen när royaltypengarna för boken kommer...eller nåt.
Han har ju nästan hela tiden gått ut med att hon är enda kvinnan i hans liv och han verkar dyrka henne och detta vet hon nog och utnyttjar detta. Har jag rätt eller fel?
Citera
2006-06-20, 14:33
Medlem
Tycker också det verkar mysko. Han försöker få tillbaka henne, hon vill inte, men han har uppenbarligen dåligt samvete om han träffar någon annan. Vilken deal har de egentligen?.
Citera
2006-06-20, 14:49
Medlem
ZuperZs avatar
Gå vidare, Hedman!

Känns som om alla varningssignaler blinkar mer än rött här... släpp bruden! Okej att hon är mor till ett par av dina barn och antagligen är Stockholms bästa Kn---a, men ändå...
Citera
2006-06-20, 15:02
Medlem
KönsKlass avatar
Linda köpte ju tydligen vasselin på löpande band. Antar att att Mange inte ville bli penetrerad av henne mastodontdildos?
Citera
2006-06-20, 15:12
insomnias avatar
Den killen är ju bara för patetisk, detta kommer inte sluta bra för hans del. Det är jag övertygad om. Så fort hon fått bevisat att han gör vad som helst för henne igen så blir han dumpad illa kvickt. Riktigt jävla patetiskt. Även om Linda Bengtzing verkar vara en råsubba hon också med sitt konstant falska leende.
Citera
2006-06-20, 15:15
Medlem
"Jag är jätteavundsjuk" Haha var det hennes officiella kommentar eller
Citera
2006-06-20, 15:17
Medlem
Kurt Olssons avatar
Suck.
Störst bröst följs först?
Citera
2006-06-20, 17:14
Medlem
Continental Ops avatar
har inte följt detta men hängde mest upp mig på att hon graaf sa nåt om att "av hänsyn till magnuns situation" no comments, o sen att den andra var avundsjuk, då tänkte jag bara att han har dem precis där han vill
varningsklockor på alltihop dock

har "läst på" detta mer nu och såg att hon sa "mina barn" brrr
Citera
2006-06-20, 19:32
Medlem
Hon skall "förverkliga sig själv" på det enda sätt vissa kvinnor känner till; genom att separera från sin man.
Poängen är förstås att han inte skall separera från henne, utan vänta tills det känns bra och självförverkligat igen och hon flyttar tillbaka. Mark my word.
Citera
2006-06-21, 10:28
Medlem
MunchenCallings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickan2
Hon skall "förverkliga sig själv" på det enda sätt vissa kvinnor känner till; genom att separera från sin man.
Poängen är förstås att han inte skall separera från henne, utan vänta tills det känns bra och självförverkligat igen och hon flyttar tillbaka. Mark my word.

Japp, precis så är det. Tveklöst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in