2026-01-13, 13:56
Medlem
bomhulls avatar
Oddsen för att maggan också ska hitta en rik man nu i hennes ålder/utseende är ganska liten så förstår att hon känner sig låg.
Får se hur länge det håller mellan hannah och daniel men jag ger det ett par år i alla fall
Citera
2026-01-14, 08:43
Medlem
Skvistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bomhull
Oddsen för att maggan också ska hitta en rik man nu i hennes ålder/utseende är ganska liten så förstår att hon känner sig låg.
Får se hur länge det håller mellan hannah och daniel men jag ger det ett par år i alla fall

Ett par år?
Tror du hon klarar av att spela teater så länge och inte visa sina riktiga sidor?
Ger det max ett halvår till, innan han slänger ut henne
Citera
2026-01-14, 10:26
Medlem
bomhulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skvisten
Ett par år?
Tror du hon klarar av att spela teater så länge och inte visa sina riktiga sidor?
Nja,jag tycker hannah verkar ganska gullig och hon ser bra ut så jag tror det kan hålla lite längre😊
Men det kanske sliter på deras relation med vissa av "barnen"som är osjälvständiga/vill ha hjälp.
Citera
2026-01-14, 13:02
Medlem
Rätta sidor!?!

Citat:
Ursprungligen postat av Skvisten
Ett par år?
Citera
2026-01-14, 13:03
Medlem
Du menar kriminella???
Sönerna är väl båda dömda för diverse brott!

Citat:
Nja,jag tycker hannah verkar ganska gullig och hon ser bra ut så jag tror det kan hålla lite längre😊
Men det kanske sliter på deras relation med vissa av "barnen"som är osjälvständiga/vill ha hjälp.
Citera
2026-01-15, 10:31
Medlem
Citat:

Jag ger det 1-2 år, när nyförälskelsen har lagt sig så… Lite väl snabbt att flytta ihop, kan man tycka. Sen vet man heller inte hur barnen kommer påverkas när man bor ihop men än så länge kommer dom väl överens. Några av barnen är väl kompisar sen tidigare och det var så dom träffades, just genom barnen.
Citera
2026-01-15, 10:43
Avslutad
Hannahs döttrar bor ju i Spanien med pappan nu och att Hannah flyttar ihop med en ny man gör säkert att döttrarna väljer att bo kvar i Spanien. Hur ofta Daniels barn bor med honom vet vi ju inte.

Det jag kan tänka mig kan vara svårt i detta förhållande är att Daniel har förväntningar på hur det ska vara att leva i ett "kristet förhållande". Dvs att kvinnan har sin givna plats. Och sån är inte Hannah.
Kanske det blir jobbigt för honom att Hannah lever på att exponera sitt utseende. Och att hon till naturen är rätt flörtig av sig.
Sen tror jag Daniel just nu tycker att han vunnit högsta vinsten, hans utseende är egentligen inte tillräckligt snyggt för att matcha Hannahs.
Citera
2026-01-15, 15:37
Medlem
Skvistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sesamsmaland1986
Rätta sidor!?!

Ja hon är inte lätt att ha och göra med i vardagen.
Citera
2026-01-15, 18:45
Medlem
På vilket sätt är hon inte lätt att leva med?
Citera
2026-01-15, 18:49
Medlem
Undrar jag med…
Snygg MILF ⭐️

Citat:
Ursprungligen postat av Runningformoney
På vilket sätt är hon inte lätt att leva med?
Citera
2026-01-15, 19:02
Avslutad
Hon är smått neurotisk och väldigt kaozzz. Stökig och slarvig.
Citera
2026-01-15, 19:04
Medlem
Men hon är bra på att suga väl?

Citat:
Ursprungligen postat av BollyTess
Hon är smått neurotisk och väldigt kaozzz. Stökig och slarvig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in