2008-04-04, 10:27
Medlem
sthlmkids avatar
Hehe, behövde inte ens svara själv

Alla andra gjorde det bra nog åt mig.

Hon är ful, urblåst, benig men det värsta av allt är att hon verkar vara så satans självgod utan NÅGON anledning.

De andra negativa egenskaperna blir liksom i kvadrat just tack vare att hon verkar så dryg. Hade hon verkat omtänksam och behjärtansvärd så hade hon åtminstone bara varit oattraktiv. Inte ultrahemsk.
Citera
2008-04-04, 10:30
Medlem
Frossas avatar
Inte riktigt skilsmässa än

http://www.expressen.se/fredag/1.1109913/magdalena-graaf-det-ar-jobbigt-just-nu
Citera
2008-04-04, 13:08
Medlem
MaelDuins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taiga
Började hon inte ett av alla de där dryga tävlingsprogrammet som går hela dagarna?

Ordjakten. På tv4. I de svenska tävlingsprogrammens vagga.
Citera
2008-04-04, 13:22
Medlem
tempeZZts avatar
Hon började mycket tidigare än så:

"Tio år gammal gav Linda Bengtzing ut sin första kassett med egna låtar. Året därpå medverkade hon på en norsk World Aid-samlingsskiva (!) där hon sjöng Ser du stjärnan i det blå och Over the Rainbow. Samma år – året efter The Pinks! – segrade hon i Bert Karlssons artisttävling på Skara Sommarland, vilket ledde till det första skivkontraktet."

Ständigt denna bäver...
Citera
2008-04-04, 18:10
Medlem
lusekoftans avatar
tycks vara påhittat av AB

Aftonbladets bluff om Hedman och Graaf

Aftonbladet skrev att Magnus Hedman och Magdalena Graaf har skickat in skilsmässoansökan till tingsrätten.
Men det stämmer inte – och det visste tidningen om, menar Magnus Hedman.
– Det är ett väldigt oetiskt handlande, en lögn, säger han till Resume.se.

http://www.resume.se/nyheter/2008/04/04/aftonbladets-logn-om-hedma/
Citera
2008-04-07, 00:07
Medlem
tror det är så här

Citat:
Ursprungligen postat av Ten Pin
Någon som vet exakt vad som hänt? Tråden har helt plötsligt blivit en fråga om vem som är sexigast av olika kvinnor. Det finns ju andra ställen om det.

Inte för att det är så viktigt men alltid kul med lite info om Hedman som person. Har såååå svårt för hans präktighet.
Så vad har han gjort nu då??
Magdalena använder sig av media för att "straffa" magnus, hon säger ju -jag tycker magnus ska få berätta varför vi separerar.
Hon verkar så omogen denna människa, han är säkert likadan, jag stör mig på att vi andra ska behöva läsa om dessa två barnungars psykiska problem, lös era problem utan att dra in media .. tack!
Citera
2008-04-07, 07:26
Medlem
infidels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kopplingen
Hon verkar så omogen denna människa, han är säkert likadan, jag stör mig på att vi andra ska behöva läsa om dessa två barnungars psykiska problem, lös era problem utan att dra in media .. tack!

Ett av kännetecknen på white trash är att de, oavsett hur gamla de är fysiskt, har en mental ålder på 14 år.
Citera
2008-04-07, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Hon började mycket tidigare än så:

"Tio år gammal gav Linda Bengtzing ut sin första kassett med egna låtar. Året därpå medverkade hon på en norsk World Aid-samlingsskiva (!) där hon sjöng Ser du stjärnan i det blå och Over the Rainbow. Samma år – året efter The Pinks! – segrade hon i Bert Karlssons artisttävling på Skara Sommarland, vilket ledde till det första skivkontraktet."

Ständigt denna bäver...

Visade hon bävern för Bert menar du?
Citera
2008-04-12, 19:43
Medlem
hedman & graaf

Citat:
Ursprungligen postat av showbiz
Nu är det tredje gången dom skiljer sig.

http://www.aftonbladet.se/nojesliv/klick/article2179083.ab

Magdalena säger "Orsaken får Magnus tala om" Är inte det ett klassiskt statement mot någon som varit otrogen ?

Vem har Magnus varit otrogen med, vem, varför, hur och hur länge ?

JA RYKTET säger att han träffat en tvåbarnsmamma som är okänd i media än så länge men har kunnat läsa detta på andra forum innan skvallerextra tror jag det hette? ... men hon säger att allting är lögn.... Så vad som är sant eller falsk det vet jag inte.... Nån annan som vet?
Citera
2008-04-13, 00:24
Medlem
Perzys avatar
Bengtzing

Bengtzing gick ju naturligtvis sängvägen och la upp sig för nån (just då) het kändis =Rickard Sjöberg som f.ö. leder smörjan postkodspensionären just nu.
Tyckte de såg roliga ut redan då, han var typ en halvmeter längre än henne...
Citera
2008-04-14, 08:58
Bannlyst
Inget rykte, han har skitit i det blå skåpet

http://www.expressen.se/noje/fredag/1.1119842/darfor-lamnar-magdalena-graaf-magnus-hedman
Citera
2008-04-14, 16:46
Medlem
scorzenyno1s avatar
"Linda" Graaf och "Fadde" Hedman.

Tur att det alltid finns folk som vill ta över staffetpinnen när de dagsaktuella plötsligt blir gårdagens nyhet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in