Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-09-25, 01:30
  #3349
Medlem
Zaperons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iManiac
Någon som kan hjälpa med http://www.fima.se/index.php?id=\0xa7&page=news ? får inte ut tabellerna osv.
Får ut hela kastockholm.se's kund db via http://www.fima.se/index.php?page=news&id=18
Citera
2011-09-25, 02:20
  #3350
Medlem
PostWhores avatar
Har hittat ett stort hål på playzeek.com

Kan jag få något om jag kontaktar de?..
Citera
2011-09-25, 02:32
  #3351
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PostWhore
Har hittat ett stort hål på playzeek.com

Kan jag få något om jag kontaktar de?..

Dra ut det här på Flashback, down with playzeek
Citera
2011-09-25, 02:58
  #3352
Medlem
Adobes avatar
Roligt där på bloggtoppen hittat ett par fungerande mailadresser
Citera
2011-09-25, 03:20
  #3353
Medlem
Solid.Alvedons avatar
Hej, hur går ni tillväga när ni får fram denna infon om de som är på sidan och passwords?
Citera
2011-09-25, 03:42
  #3354
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av sc3a5j
[..]

Har hittat lite med, ca 15-20% har samma lösenord på mailen.
Great success sc3a5j
EDIT:
Citat:
Ursprungligen postat av sc3a5j
ge tillbaka med ett priv msg med det ni hittar.

Vad är du intresserad av?
Har hittat lite nudes och dylikt, det är mest det jag dyker efter
__________________
Senast redigerad av ann0rlunda 2011-09-25 kl. 03:49.
Citera
2011-09-25, 03:44
  #3355
Medlem
sc3a5js avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adobe
Roligt där på bloggtoppen hittat ett par fungerande mailadresser

Det är roligt att folk uppskattar dumparna och orkar gå igenom folks privata emails.
Hittar ni något roligt, se så till att ni ge tillbaka med ett priv msg med det ni hittar.
För själv finner jag inte orken att gå igenom dom. Och det ger mig kanske lite mer pepp att fortsätta dumpa här på FB.

Själv vill jag bara dumpa DBs för att få folk att inse att dom inte ska förlita sig på internet och random hemsidor som dagens folk gör. Vill bitchslappa hälften av personer som sitter på internet just nu om inte mer. Ja jag skulle kunna sitta hela natten och prata om mitt hat till "det nya folket" på internet, men ska nog inte göra det.

/BTW, sluta priva mig och fråga mig om jag kan "hacka" hemsidor åt er. Eller hur man gör det.
/Känner ni er osäker om hur man ska gå till väga... Lär er använda en sökmotor istället. Övning och prövning ger färdighet.
/Men annars känner er välkomna att msga mig.
Citera
2011-09-25, 03:50
  #3356
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av sc3a5j
Det är roligt att folk uppskattar dumparna och orkar gå igenom folks privata emails.
Hittar ni något roligt, se så till att ni ge tillbaka med ett priv msg med det ni hittar.
För själv finner jag inte orken att gå igenom dom. Och det ger mig kanske lite mer pepp att fortsätta dumpa här på FB.

Själv vill jag bara dumpa DBs för att få folk att inse att dom inte ska förlita sig på internet och random hemsidor som dagens folk gör. Vill bitchslappa hälften av personer som sitter på internet just nu om inte mer. Ja jag skulle kunna sitta hela natten och prata om mitt hat till "det nya folket" på internet, men ska nog inte göra det.

/BTW, sluta priva mig och fråga mig om jag kan "hacka" hemsidor åt er. Eller hur man gör det.
/Känner ni er osäker om hur man ska gå till väga... Lär er använda en sökmotor istället. Övning och prövning ger färdighet.
/Men annars känner er välkomna att msga mig.

Programmet Havij. Så nu har jag löst alla dina problem om att få dussintals med script-skidde PMs.
Citera
2011-09-25, 04:06
  #3357
Medlem
sc3a5js avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymous123
Programmet Havij. Så nu har jag löst alla dina problem om att få dussintals med script-skidde PMs.

Haha, ja tanka hem det och tryck på play knappen. Klart å betalt, tack och bock.
Lär er aldrig skriva kod, det är för produktiva och folk som vill verkligen lära sig.
Citera
2011-09-25, 04:58
  #3358
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solid.Alvedon
Hej, hur går ni tillväga när ni får fram denna infon om de som är på sidan och passwords?

GUDIE: http://data.fuskbugg.se/skogsturken/sqli.txt
Citera
2011-09-25, 08:00
  #3359
Medlem
Rynes avatar
Ska bara vara Microsoft Access.

Citera
2011-09-25, 09:08
  #3360
Medlem
iManiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaperon
Får ut hela kastockholm.se's kund db via http://www.fima.se/index.php?page=news&id=18
hur?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback