2011-06-07, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kissen_mjau
Nu rökar dom viserligen inte men kan jag rekommendera epic mealtime för inspiration

Sen finns det även en bild mattråd här du kan skryta med dina bedrifter i köket
Jo, vi skojade i köket när firren tillagades om hur det var som en fine dining-version av epic mealtime! Mycket pga de halvt spårade tillagningssätten! En simpel stekning i smör duger inte här!

Får se till att ta med kameran på nästa äventyr, sen jävlar ska ni få se!
Citera
2011-06-07, 21:15
Medlem
Stolarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bobbz
Åh mina bröder! Äntligen får mangon det beröm den förtjänar! Fast dom brukar oftast vara ganska hårda när jag köper dom i affären. Brukar ha dom liggandes i en skål i fönstret ca. 1 vecka så dom får fin röd färg och blir perfekt mogna.

Andra frukter som funkar är exempelvis kiwi, banan (servera gärna hackad till glass), melon (kan bli en kladdig historia)...

Annars sitter jag väl nu med en klassiker i form av Coca-Cola, Vesuvio, Marabou Mjölkchoklad och Sourcream & Onion chips

Hehe du måste vara min soulmate
Baconsnacks är också ljuvligt
Citera
2011-06-07, 23:03
Medlem
Germanofils avatar
Ost, uppskuret i kuber med ett glas mineralvatten till.
Citera
2011-06-09, 18:33
Medlem
consultezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Germanofil
Ost, uppskuret i kuber med ett glas mineralvatten till.
Ost låter gött som fan

Sist åt jag ett halvt paket kalvkorv och drack proviva i brist på annat

Favoriter är dock:

Tutti-frutti passion (en konstig tradition jag har)
Alla jävla chips som finns
Snickers/Lion
Pizza
Senast redigerad av consultez 2011-06-09 kl. 18:36.
Citera
2011-06-12, 02:06
Medlem
olletheones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dickface
Rökte en spliff för en timme sen ungefär, riktigt nice gräs föresten. Blev jävligt sugen på chips, så jag hämtade sourcream and onion chips. Tänkte att jag skulle försöka hitta lite gräddfilm i kylen också, så jag kunde göra någon nice dipsås. Hittade ingen gräddfil.. Hittade dock en burk bearnaise som jag nu sitter och dippar chipsen i. DET ÄR SÅ SJUKT JÄVA NICE. Fick fan rysningar när jag första tog första dippade chipset. asgött.

Men fan vad sunkigt det känns att äta bearnaisedoppade chips. Tror inte detta funkar särskilt bra nykter.

Förövrigt älskar jag pastarätter när jag munchar. Framförallt med någon god sås till, kanske kyckling, champinjoner, grädde m.m. kan lägga i lite allt möjligt.

Ett hederligt donkenbesök sitter heller aldrig fel, ibland har dom jäävligt goda kampanjhamburgare.

Öl är jävligt gott att dricka också + att det är gött o va bängfull.

Ursäkta om det blev rörigt eller nåt. Är väldigt stenad.

Off topic: Kan jag hugga ett stycke ur denna post, det är så sjukt jävla kul jag garvar så fruktansvärt mycket

On topic: jag är plakat nu alltså, allt är gott. Gör budget ballerina av nottepoleg och mariekex+marabou+Cola, Good God
Citera
2011-06-12, 15:06
Medlem
CommonSenses avatar
allt med choklad, jag e en sån som kan äta precis vad som helst när jag e bränd
Citera
2011-06-12, 17:45
Medlem
Darkiis avatar
Nutella med rostat bröd yaow.
Citera
2011-06-20, 13:50
Medlem
Har väl inget direkt favortit munch efterson att de mesta blir gott. Men jag och en polare har mixat ihop ganska konstigt saker när vi har rökt. Till exempel en gång så skulle vi göras "smors" (stavning), vi tog en form krossade digestivekex i botten på men bananskivor slängde på maraboue bitar och kletade på marshmallows fluff och som om inte allt de räckte bröt vi av bitar från en maräng botten som min mamma hade köpt och skulle baka en tårta med och slängde på.. sen la vi en de i ugnen och åt de under tystnat.. va läskigt gott men när båda blivit klara i huvudet så pratade vi inte om de räckte med varsin blick på den tomma formen bara
Citera
2011-06-23, 22:38
Medlem
Nästan allt som är gott funkar men favoriter HITTILS är:

• Sånna där små brownies som säljs i 10 pack och smakar lite marsipan typ

• McD Cheeseburgare

• McD Blåbärspaj

• Nötter

• Lösgodis
Citera
2011-06-28, 18:36
Bannlyst
Enligt mig det bästa som finns är, två lant chips med en valfri chokladbit imellan, helst marabou. Och obv cola.
Sen en naken kåt brud är aldrig fel
Citera
2011-06-28, 19:54
Medlem
kalyns avatar
Ett ord, Tårta.
Citera
2011-07-03, 17:16
Medlem
Blanda jordnötsringar med knäck/kola glass
MATORGASM
Citera