Citat:
Ursprungligen postat av dickface
Rökte en spliff för en timme sen ungefär, riktigt nice gräs föresten. Blev jävligt sugen på chips, så jag hämtade sourcream and onion chips. Tänkte att jag skulle försöka hitta lite gräddfilm i kylen också, så jag kunde göra någon nice dipsås. Hittade ingen gräddfil.. Hittade dock en burk bearnaise som jag nu sitter och dippar chipsen i. DET ÄR SÅ SJUKT JÄVA NICE. Fick fan rysningar när jag första tog första dippade chipset. asgött.
Men fan vad sunkigt det känns att äta bearnaisedoppade chips. Tror inte detta funkar särskilt bra nykter.
Förövrigt älskar jag pastarätter när jag munchar. Framförallt med någon god sås till, kanske kyckling, champinjoner, grädde m.m. kan lägga i lite allt möjligt.
Ett hederligt donkenbesök sitter heller aldrig fel, ibland har dom jäävligt goda kampanjhamburgare.
Öl är jävligt gott att dricka också + att det är gött o va bängfull.
Ursäkta om det blev rörigt eller nåt. Är väldigt stenad.
Off topic: Kan jag hugga ett stycke ur denna post, det är så sjukt jävla kul jag garvar så fruktansvärt mycket
On topic: jag är plakat nu alltså, allt är gott. Gör budget ballerina av nottepoleg och mariekex+marabou+Cola, Good God