Citat:
Ursprungligen postat av GaiN
HFisBack och Veneficus får hålla sig lugnare i tråden nu, ok?
/Mod
Japp!
Denna odlare finns i Nv-skåne, och jävlar....
Det var länge sedan jag blev orolig att jag överdoserat opiater. Sist var nog när jag jonkade för ca 7 år sedan.
Men i förrgår, ojojoj...
Jag blev så jävla fjuttad av mitt vallmo Té (ca 100 H&C delat på 2 pers) så att jag inte vågade lägga mig å sova.
Och det grymmaste med detta var att ju fler timmar som gick efter att jag druckit klart, desto kraftigare blev ruset. Det bara ökade å ökade!
Har en nyvunnen respekt för vallmoté. Fan, jag känner knappt av 4mg Subutex, och 12 Citodon känns som en fis i rymden, men detta jävla vallmoteet fick ner mig på knäna...
Imorgon, Fredag, skall jag köpa en laddning till. Knappt 2kr kapslen, och för 200kr blir det té så det räcker i 2 dagar med KRAFTIGT rus, och lite sump till tredje dagen som håller AT:n på avstånd.
Veneficus: Skall raida fjärkontrollerna efter batterier, och ta kort.
BTW, no hard feelings?