2009-01-29, 12:53
Medlem
goE-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DataN
Jag har nu en fråga då jag är jävligt osäker på detta, för jag har källor som alla säger olika. Saken är den att jag vill komma in på Civilingenjör i spel- och programvaruteknik i BTH (blekinge tekniska högskola).

Jag har förövrigt 13,4 i gymnasiebetyg, nu e min fråga till er flashbackare, kommer jag komma in?

Tacksam för svar
Du har flera källor som säger olika, så därför vill du ha ytterligare ett svar? Din fråga kan besvaras på två sätt, och endast 2 sätt
  • "Min kristallkula säger mig...". Min kula är dessvärre lite luddig. Leta upp valfri zigenare och fråga henne detsamma.
  • Svaret Trolldeg gav dig - förra årets intagningskrav. Varför fråga efter ytterligare en åsikt när du bara kan titta i dem?

Lycka till med studierna, glöm inte att totaländra inställningen från "Men e man dum så e man, inget mer att göra åt saken" till att följa Marxamas råd...
Citera
2009-01-29, 15:23
Bannlyst
3-4 MVG 1-2 G resten VG ger inte 13.4........

Är matten under all kritik?
Citera
2009-01-30, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helsingborg2
3-4 MVG 1-2 G resten VG ger inte 13.4........

Är matten under all kritik?

Enligt studentum.se så har jag 13,4 jo... så antingen e den sidan buggad eller så tänker du fel på något sätt
Citera
2009-01-30, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kuggarn
Precis som redan skrivits så är det ofta enkelt att ta sig in på olika ingenjörsutbildningar. De flesta har väldigt lågt söktryck och många lärosäten tar in alla behöriga sökanden. Givetvis leder detta till att många av dessa halvfigurer inte klarar av att tillgodogöra sig utbildningen och hoppar av.
Så det är ingen myt? Finns ju också det tänkbara scenariot att folk skärper till sig under studietiden. Men det kanske var i en annan värld.
Citera
2009-02-05, 10:18
Medlem
Kuggarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arcoroc
Så det är ingen myt? Finns ju också det tänkbara scenariot att folk skärper till sig under studietiden. Men det kanske var i en annan värld.
Nej det är ingen myt. Det är vanligt med många avhopp från ingenjörsprogram där alla behöriga sökanden antagits.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in