2010-07-06, 11:46
Medlem
Pallevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aggiemeister
nej nej nej, du har fel. enligt usas regering så anspelar den låten på illuminati, det har james sagt själv också!
Källa tack.

Har kollat på THE MUSIC INDUSTRI EXPOSED här på morgonkvisten och måste säga att jag är förbluffad över vad folk lägger sin tid på. Helt jävla otroligt hur man kan sitta och tolka in en massa små dumma detaljer och få dom att bli tecken. Numerologi som bygger på ingenting alls där man väljer att räkna de mest obetydliga saker för att få fram ett svar man aktivt söker. Löjligt.
Missförstå mig inte, det är i många fall välproducerat och kittlande, men samtidigt inget jag någonsin skulle tro på.

Allt det här snacket om NWO börjat faktiskt bli rätt Illumitjatigt. Zoom.
Senast redigerad av Pallevante 2010-07-06 kl. 11:53.
Citera
2010-07-06, 11:49
Medlem
alla artister är utan tvekan med i illuminati.
har ni till exempel hört De Vet Du feat. Robin Svensson - Dansa Är Kul?
Där säger han ju "all makt åt bajs", och "bajs" = lucifer.
Illuminati utan tvekan.
Citera
2010-07-06, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aggiemeister
nej nej nej, du har fel. enligt usas regering så anspelar den låten på illuminati, det har james sagt själv också!

Men snälla nån. Kom med källa när du häver ur dig något sådant tack.

One handlar om filmen Johnny Got His Gun från 1971... Baserad på romanen med samma namn. Filmen är väldigt skum och jag tyckte inte om den, men jag antar att boken är bättre.
Citera
2010-07-06, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Linedancer
Men snälla nån. Kom med källa när du häver ur dig något sådant tack.

One handlar om filmen Johnny Got His Gun från 1971... Baserad på romanen med samma namn. Filmen är väldigt skum och jag tyckte inte om den, men jag antar att boken är bättre.

du förstod alltså inte min ironi?
Citera
2010-07-06, 12:04
Medlem
milkmannenknas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psilosopher
Head of Department for Corruption of Youth. En viktig och populär post, alltsedan Sokrates dagar

Haha, är du seriös :P?
Citera
2010-07-06, 12:18
Medlem
mongovolvos avatar
Nej, Nej, Nej och Nej han är inte med i Illuminati...
Citera
2010-07-06, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z2jois
I kölvattnet hittar vi även Beyonces polare Lady Gaga. Hennes videos är fullspäckade av ockulta inslag, som inte har ett dugg med texten att göra. Hennes grej är just att hennes låtar inte handlar om någonting egentligen. Hon vill bara förmedla... gaga. De ockulta videorna är signerade vår egen Jonas Åkerlund. Och den som designar Gagas märkliga kostymer är ingen mindre än... Åkerlunds fru. Går man då in på Åkerlunds professionella webbsida. Den för hans företag, är det första man möter en bild av djävulen i form av det klassiska bockhuvudet.

Bockhuvudet befinner sig där eftersom killen var trummis i Bathory som använde Bockhuvudet som logo inte för att han pysslar med Illuminati-mumbo-jumbo.
Citera
2010-07-06, 12:23
Medlem
Nolarts avatar
Jag med i Illuminati men känner att det inte ger mig någonting eftersom jag slutat rappa, så jag har bestämt mig för att lämna. Dock säger min regionala handledare (Ken Ring) att det är omöjligt. Vad ska jag göra? Snacka med facket?
Citera
2010-07-06, 12:27
Medlem
hokoshas avatar
Är det bara jag som får "jag-tror-på-min-egen-åsikt-och-spränger-därför-de-jag-inte-gillar-vibbar"???

Jag menar...
Vissa tror på, och snackar om att gå med och ur Illuminati. Vissa säger att man inte kan gå ur. Vissa säger att man inte kan gå ur så länge man lever. Vissa snackar om att ta över världen...
Därifrån är det inte väääldigt långt till de som läser Koranen och stänger av autopiloten på flygplan lite för tidigt.

Just sayin'!

(Nej, jag är inte rasist. Ja, jag är från ett annat land själv. Och ja, jag är mycket väl medveten om att alla som läser Koranen inte missköter Autopilotsfunktionen på ett våldsframkallande sätt...)
Citera
2010-07-06, 12:28
Medlem
Pallevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nolart
Jag med i Illuminati men känner att det inte ger mig någonting eftersom jag slutat rappa, så jag har bestämt mig för att lämna. Dock säger min regionala handledare (Ken Ring) att det är omöjligt. Vad ska jag göra? Snacka med facket?
Ja, du ska snacka med facket..
Citera
2010-07-06, 12:36
Medlem
meatandmoss avatar
Jag har aldrig fattat varför artister skulle gömma budskap i låtar.
Fördelar med att öppet gå ut och säga det man vill borde vara enklare och mer effektivt.
Citera
2010-07-06, 12:55
Medlem
Alltså kan ni inte bara lägga ner hela den här Illuminati-grejen? Den existerar inte! Vakna upp..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in