2010-12-27, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Ikväll: RAW special: Axis of Awesome

Kl. 22:50 !!

Jag brukar inte kolla på raw, men idag då jäklar blir det värt att kolla.

Fan va du hypade upp dessa grabbar och mina förväntningar..

var dom ens bra? Sjöng lite och mobbade sin småväxte medlem. Kul? NEJ.

Off-topic här men läste att Jerry Seinfeld kommer till Sverige och Globen i juni nästa år och ger en show.

Skitkul tänkte jag! Tills jag fick se biljettpriserna på ticnet..

billigaste plåten uppe på Globens ap-läktare kostar 700 kr, dyrast 1800 kr !!

What gives? Snacka om att spä på fördomar om judar eller?

Killen har bokstavligen sisådär 1 miljard på bankomat-kontot och tar ut dessa priser?

Inte så att produktionen är kostsam heller misstänker jag? Han kommer inte med 18 långtradare och 50 roddare direkt. Ett mikrofonstativ och en strålkastare?

Seinfeld är och förblir min favorit-serie utan någon som helst konkurrens men lite snålt av Jerry detta kan jag personligen tycka. Blir väl till att se en ev. dvd-inspelning i efterhand.
Citera
2012-12-10, 22:11
Medlem
Bumpar denna istället för att starta ny tråd!

Säsong 6 började ju förra måndagen (skotten var grymt kul), någon mer som kollar på detta än?
Nuvarande farzad eller vad han heter känns ju halvtråkig, väntar med spänning på Appelquist, brukar kunna leverera
Citera
2012-12-11, 01:54
Medlem
KarlDenMindres avatar
Fan vad låg standard det är på svensk standup. De flesta skämten är ju på dagisnivå. Appelqvist är dock ett undantag. Saknar svenska motsvarigheter av Doug Stanhope, Bill Burr och Louis CK.
Senast redigerad av KarlDenMindre 2012-12-11 kl. 02:02.
Citera
2012-12-11, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rollepolle
Bumpar denna istället för att starta ny tråd!

Säsong 6 började ju förra måndagen (skotten var grymt kul), någon mer som kollar på detta än?
Nuvarande farzad eller vad han heter känns ju halvtråkig, väntar med spänning på Appelquist, brukar kunna leverera

Gillade också skotten. Kändes dock som att publiken inte alltid hängde med riktigt när han ordvitsade på skotska och heller inte på cannabisskämten.
Citera
2012-12-11, 23:21
Moderator
Humbugs avatar
Kanske är det för att jag druckit några öl, men Appelqvist i senaste Raw var fan i mig det bästa jag sett hittills. Så jävla bra!
Citera
2024-07-13, 19:03
Medlem
Yinool0401s avatar
Vi är två personer som var på Josefinas för standup igår 12/7-2024. Fruktansvärt besvikna över "spektaklet". Vi får stämplar på handen som på ett ungdomsdisco, när vi väl kommer in och föreställningen börjar så har vi tung musik från restaurangen bredvid vilket för att vi under hela föreställningen har svårt att höra/koncentrera oss på det som sägs. Det är flera som påpekar detta men arrangören menar på att dom inget kan göra.

Det åtgärdas INTE. Under föreställningen går en drönare över vårat huvud som stör föreställningen ytterligare. Sist men inte minst så var dom som uppträdde rent utsagt amatörmässiga och vi skratttade inte en gång under hela kvällen (detta är dock en parantes i sammanhanget).

RAW, vilken mjölka ut produkt.
Citera
2025-05-17, 21:49
Medlem
GastonLeMans avatar
Tittar på RAW 20 år på tv.
Att dom får betalt för att leverera denna smörja!
Det är helt otroligt. Dom som sitter i publiken och skrattar ska faan skämmas.

Stand-up i Sverige kan lägga ner verksamheten, Ica-Jerry skänker mer humor i reklampausen är programmet i sig.
Jag sitter här och skäms å deras vägnar.

Dom som kallar sig komiker och uppträder borde rannsaka sig och antingen byta bransch eller byta bransch!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in