Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-01-22, 22:46
Medlem
Hej!

Jag har lånat ut min dator till en person och skulle vilja veta vilka sidor han har varit inne på. Han har raderat webhistoriken så finns det nåt annat sätt att få reda på vilka sidor han varit på? Skulle vara jätte tacksam för lite hjälp i detta. Jag misstänker att en viss person ljugit för mig...Jag använder Vista Home Basic

Tack på förhand

//Fredde
Citera
2009-01-22, 22:49
Medlem
jimmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredde_80
Hej!

Jag har lånat ut min dator till en person och skulle vilja veta vilka sidor han har varit inne på. Han har raderat webhistoriken så finns det nåt annat sätt att få reda på vilka sidor han varit på? Skulle vara jätte tacksam för lite hjälp i detta. Jag misstänker att en viss person ljugit för mig...Jag använder Vista Home Basic

Tack på förhand

//Fredde

han har ljigigt för dig om han sitter och rensar historiken:P men visst du har inget bevis än. lessen att jag inte kan hjälpa.
Citera
2009-01-22, 22:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fredde_80
Hej!

Tack på förhand

//Fredde
Ta kontakt med FRA så kommer dom hjälpa dig att undersöka din dator! http://www.fra.se/infosak-tjanster.shtml
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in