2009-01-23, 01:15
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StefanHeterJag
Text

Vilka ska vi skona? Kränkta Sverigedemokrater, ledsna judar, krisna dårar? Om jag blir upprörd över bokstaven C så får ingen heta CCCC? Eller homofober som blir kränkta över ett nick som b0gfetto? Kanske folk som har fobi för Dracula ska slippa användarnamn likt EliasAlucard?

Folk blir kränka av olika saker, ska vi se till alla dessa så får vi snart använda nummer som användarnamn (självklart inte 13, 14, 88, 666 osv osv).
2009-01-23, 01:56
Medlem
NewDeers avatar
Knullkungen - är det du på avataren?
Inte? Rätt kränkande för honom då. Nästan värre än ett namn skulle jag vilja säga...
2009-01-23, 02:03
Medlem
DDKs avatar
Om folk bara visste vad DDK betyder skulle kvinnor svimma, män gripa till vapen och kanariefåglar explodera.
2009-01-23, 02:08
Medlem
pretorians1s avatar
Varför vill man ens heta cp-uffe? Ditt namn är ju fint ochså,går det bra,knullandet?
2009-01-23, 03:39
Medlem
Dubbelsylts avatar
"Knullkungen" är ju stötande för folk som inte är så bra på att knulla.
2009-01-23, 08:15
Medlem
Noetlovskijs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DDK
Om folk bara visste vad DDK betyder skulle kvinnor svimma, män gripa till vapen och kanariefåglar explodera.

Dee Dee Kong?

Ber om ursäkt för mitt lilla snedsteg här i diskussionen.
2009-01-23, 08:20
Medlem
Carl Serungs avatar
Mitt nick uppfattas nog väldigt positvit tror jag..
2009-01-23, 08:57
Medlem
Knullkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer
Knullkungen - är det du på avataren?
Inte? Rätt kränkande för honom då. Nästan värre än ett namn skulle jag vilja säga...

Till alla som skrivit i denna tråd.

Jag lyfte bara frågan för att få veta vad som gäller. Själv anser jag att man bör få ha vilket användarnmna och vilken avatar man själv vill.

Med knullandet går det inte alls bra just nu. Är singel för tillfället och ägnar mig inte åt one night stands. Mitt användarnamn valde jag för att med tanke på hur sällan jag har sex så skulle epitetet knullkungen vara det sista man ger mig IRL. Dock kan man ju få fantisera på nätet eller hur? Vem skulle inte vilja vara känd som knullkungen bland brudarna?

Swedbank har en tävling där man varje månad kan vinna pensionsparande. den riktar sig till yngre männiksor och vinnaren pressenteras varje månad på deras hemsida. Min avatar föreställer månadens pensionär januari 2008. http://www.swedbank.se/sst/inf/pension-och-livforsakring/0,,264448,00.html
Senast redigerad av Knullkungen 2009-01-23 kl. 09:02.
2009-01-23, 10:34
Medlem
El Zorros avatar
Vi låser denna tråd nu.

/Mod
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem