2009-07-07, 00:50
Medlem
Jag kan tipsa om en intressant diskussion om Nationell Idag som pågår i kommentarerna till en artikel på Solgurus blogg på Motpol. Diskussionen handlar om huruvida Nationell Idags redaktion har gjort ett taktiskt misstag genom att publicera artiklar som behandlar olika konspirationsteorier (bl.a. 9/11), samt genom att publicera en intervju med muslimen Mohamed Omar. Här är en länk:

http://solguru.motpol.nu/?p=113

Diskussionen om Nationell Idag förs framförallt i kommentarerna från nr 35 och framåt. Själva artikeln, Dags att göra något, är också väldigt bra och borde läsas av alla nationellt sinnade personer som ännu inte gjort sig besväret att teckna en prenumeration på Nationell Idag.
Citera
2009-07-11, 10:04
Medlem
Shooter66s avatar
Blott 15 prenumeranter kvar. Är själv prenumerant och tydligen ska nästa nummer bli ett dubbelnummer, kanske en liten ytterligare orsak att prenumerera nu när hängmattan lockar som mest!

Tack för intressanta länktips Groffe.
Citera
2009-07-11, 19:46
Avslutad
Ska bli riktigt kul att se rubrikerna i aftonbladet, "nazisttidning får presstöd", komplett med intervjuer av Mona Sahlin och Anita Dorazio. Vi lär väl bombas med anti-rasist-kampanjer.
Citera
2009-07-12, 05:59
Bannlyst
Kom igen nu alla FB:are! Teckna en prenumeration, även om ni inte delar deras åsikter, bara för att röra upp i kommunist-media! Längtar efter att se rubriker Visa vad ni går för, teckna eran prenumeration idag!
Citera
2009-07-13, 03:54
Medlem
Eoppoyzs avatar
Det är 13 stycken kvar så ta ut tummen ur röven nu och ta en prenumeration.
Citera
2009-07-14, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eoppoyz
Det är 13 stycken kvar så ta ut tummen ur röven nu och ta en prenumeration.

Jo, de är snart i mål nu. Då stundar den verkliga utmaningen: att fördubbla utgivningstakten med bibehållen kvalitet.
Citera
2009-07-15, 20:00
Medlem
Robin Woods avatar
Idag, kl:19:58 var det 11 kvar.
En sak är säker i alla fall, och det är att när nationell media får grepp om censuren, innebär det ett lyft för folk med information om samhället idag!
Citera
2009-07-19, 14:22
Avslutad
Ta tummen ur röven nu och teckna en prenumeration!
Citera
2009-07-19, 19:02
Medlem
Detfårinteplatss avatar
Nu kanske jag är ute och cyklar, men gränsen för presstöd ska väl sänkas från 2000 till 1500 efter nån EU grej? Jag kan ha helt fel, men om det stämmer så är de ju redan i hamn med råge, bara att de nya reglerna inte har införts än.
Citera
2009-07-19, 21:09
Medlem
Eoppoyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detfårinteplats
Nu kanske jag är ute och cyklar, men gränsen för presstöd ska väl sänkas från 2000 till 1500 efter nån EU grej? Jag kan ha helt fel, men om det stämmer så är de ju redan i hamn med råge, bara att de nya reglerna inte har införts än.

NI måste ha 2000 prenumeranter för att få råd att skicka ut tidningar varje vecka i ett halvår som krävs innan de får sitt monetära stöd.
Citera
2009-07-21, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blue_no1
klart alla svenskar BÖR bistå med ettar kronor till denna upplysande tidskrift !!
-detta rör om bra i grytan om dom får press stöd,jag har varit prenumerant ett tag själv just i detta syfte !

Ingen vid sina sunda vätskor skulle väl stödja en jävla nazetidning.

En tidning av klenbegåvade för klenbegåvade

Gå och lägg er igen muppjävlar...
Citera
2009-07-21, 13:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av susej
Ingen vid sina sunda vätskor skulle väl stödja en jävla nazetidning.

En tidning av klenbegåvade för klenbegåvade

Gå och lägg er igen muppjävlar...

Senast jag kollade var väl NI ND's tidning? Och ND är väl etnopluralister, inte nazister? Någon mer kunnig får fylla i eventuella hål.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in