Hur kan man bli varnad för att man blir förbannad på, vad en bannad person sitter o vräker ur???? Hur många var vi inte som satt o gapa på billy_jet o hans kloner. Om denna varning ska gälla, så ska väl i rättvisans namn alla som gapat o gjort personangrepp på bannade users varnas oxå eller? Jag hade en jävla debatt med gode billy o hävde ur mig en del "olagligt" o bad om ursäkt till alla er andra o sa att jag accepterade en varning. Då skrev Securion att om jag blev varnad för att gapa på en bannad person så skulle han ställa sin plats till förfogande. Och som ni alla vet så är/var ju inte Securion FB-s snällaste moderator.Så om denna varning ska gälla, så mottager jag gärna en varning jag oxå för mina ord till Billy_ jet. Sen kan vi ju leta rätt på alla andra som gjort angrepp på bannade users oxå.Och då har vi väl sjunkit väldigt lågt i denna varningshysteri. Är det inte dax att ta bort denna varning, som enligt mig aldrig skulle utfärdats öht?Den verkar ju faktiskt mest ha tillkommit pga moderatorns egna ståndpunkt i frågan, med tanke på att han inte varnade Experten öht. Mvh Finkel Länk till tråden där jag gapar på B_j :
tråden