Citat:
Ursprungligen postat av MoLoK
Jag har skrivit om det där med olika infallsvinklar många gånger. Till och med SCB påstår att det snart finns 80.000 fler män än kvinnor i Sverige. Om inte svenskarna importerat thaifruar så skulle det antagligen handla om 150.000 redan idag.
De ensamkommande barnen är ju dock inte sällan ankarbarn. Ca 25% får hit sina mamma varje år (MGV statistik). Det lindrar siffrorna lite.
Tänk på att som nivån är nu så kommer snart 5-8% av alla svenska unga män (18-30) att ha en bakgrund som ensamkommande. (Räknar på 2500 jämfört med 50.000 födda, räknar med att antalet ensamkommande fortsätter öka...).
Ja,, den snedfördelning som redan finns är bisarr och kommer att leda till socialt och kulturellt kaos. Om inte det här väcker den svenske mannen till liv efter 200 år utan krig, så vet jag inte vad? Själv är jag pessimist!
Ang min fetmarkering i det citerade inlägget:: Kan verifiera att importen av thaibrudar i den lilla stad jag bor i (ca 20 000 inv) har ökat markant. Bortsett från MENA-"forskare", "tonåriga" somalie- och afghanpojkar bland flyktingbarnen, så är thaitjejerna på bara 5 år en stor grupp av invandrarna, kanske 200 st. Och helt objektivt - de jobbar och är driftiga till skillnad från de tältbärande raketforskarkäringarna.
Kanske blir detta med asiatiska fruar mer regel än undantag inom en 15-20 år? Oavsett de ensamkommande "pojkarna", har ju svenska kvinnor hjärntvättats i den feministiska grottekvarnen så länge nu att en normal svensk man knappt har en chans till skillnad från en machomuslim som naturligtvis kan agera efter sina regler utan att ifrågasättas.
Har någon sett statistik på hur många "barn" som ensamkommit hittills i år?