Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2009-01-15, 23:26
Medlem
BesserWissers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av phanders
Ja det har jag, mycket noga och du skrev även "Edit: wow, den steg till hela 98.8kb/sec." och "Nu skickar den i 102kb/sec konstant." som om hastigheten helt plötsligt ändrades från 800-900 och blev aningen nyfiken på vad som hände. Dessutom har jag ingen aning om hur mycket du kan om dylika data-/nätverksrelaterade saker och höll med föregående talare samt gav ett eget förslag på vad orsaken kan vara.

Jag menade inlägget innan det där jag skrev: GyroX^citat: "Edit: Om du skickar hemma mellan 2 datorer går det mycket fortare än över internet till någon annanstans.

Jag: "Jo jag kom på det nu. De gånger jag uppmätt de höga hastigheterna är ju när den kört via min airport mellan två datorer här hemma.."
Citera
2009-01-16, 09:37
Medlem
phanderss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BesserWisser
Jag menade inlägget innan det där jag skrev: GyroX^citat: "Edit: Om du skickar hemma mellan 2 datorer går det mycket fortare än över internet till någon annanstans.

Jag: "Jo jag kom på det nu. De gånger jag uppmätt de höga hastigheterna är ju när den kört via min airport mellan två datorer här hemma.."

Då läste jag inte så noga som jag trodde. Ber om ursäkt, bra att det löste sig hursomhelst!
Citera
2009-01-16, 12:41
Medlem
BesserWissers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av phanders
Då läste jag inte så noga som jag trodde. Ber om ursäkt, bra att det löste sig hursomhelst!
Inga problem. Lätt att missa.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in