Citat:
Ursprungligen postat av Don.C
Radio Islam har länga arbetat fram vad som brukar kallas för den svenska "Judelistan", där han publicerar namn och information om de tusentals judar som befinner sig i toppen innom media, näringsliv osv. Ahmed Rami har kritiserats hårt för att ha publicerat detta på internet, även åtalats. Vad gör då detta inlägg i ett utrikespolitiskt forum? Min fråga är till er först och främst om ni anser att den här typen av information skadar Sveriges politiska anseende i Europa och Världen, om ni anser detta motivera tack. Nedanstående länkar går till Radioislam och till den omtalade judelistan (dels i online ver. och dels i nerladdningsbar ver.)
Radio Islams Hemsida
"Judelistan" Online ver.
"Judelistan" Zip ver. (ca 25mb)
Radio Islams Hemsida
"Judelistan" Online ver.
"Judelistan" Zip ver. (ca 25mb)
Vilken lista skall du placeras på? Mongoloidlistan? Nej, det vore taskigt mot mongoloiderna. Lobotomilistan? Nej, lobotomipatienter är ju inte förståndshandikappade, så det funkar inte. Hmmmmm....
NU VET JAG! DU SKA PLACERAS PÅ LISTAN ÖVER NAZIBÖGAR MED AIDS! JAG HAR HÖRT ATT SÅDANA AVRÄTTAS PÅ LÖPANDE BAND I IRAN. DITT SKICKAR VI DIG! HURRAAAAAAAA!
SEDAN SKA VI NOG TA OCH LÄNKA DITT INLÄGG TILL FARBROR BLÅ, SÅ ATT VI FÅR EN FÄLLANDE DOM FÖR HETS MOT FOLKGRUPP! DU BLIR UTHÄNGD I PRESSEN MED NAMN OCH AIDSSKYLT! MEDAN DU SITTER INSPÄRRAD, SKICKAR VI HEM ETT GÄNG TALIBANER TILL DIN MORSA, SÅ ATT HON SLIPPER SAKNA SIN LILLE GOSSE! TÄNK DIG - DIN MORSA GANGBANGAD AV FEM KAMELSKITSDOFTANDE TALIBANSVIN!