Solarius, självklart.. Capcleaner min vän!
Fauntleroy: kolla in deras hemsida så har du lite filmer under gallery, annars har du som sagt youtube.. google is your best friend! :P
Vet några som testat sabotaz, dom som använt dom är nöjda - mer vet ja inte om jag kan säga.. dom ska tydligen täcka jävligt bra!
Jag är lite intresserad av Beat, 94 samt Ironlak.. Alien suger totalt enligt mig, gör mindre detaljer med black! Det enda som är skönt med dom är att dom är små och passar då bra till smygbombing, långa kontrollerade lines går dock dra om man kör vanliga pieces! Lätta att kontrollera skulle man väl kunna säga, men färgen är det inget överdrivet bra med?
Gold har jag aldrig tagit mej tid att lära, tycker dom envisas med att "splasha" så fort man nuddar capen.. Bygger man på små detaljer o ska lägga till nåt så blir det färgstänk på hela väggen vilket suger totalt, då föredrar jag black som jag förövrigt kör allt annat med för tillfället!
Molotow är bra på sitt eget sätt, tycker egentligen inte om dom mer än att dom kör över krom o tål kylan bättre..
Känns som att ja skrivit allt dehär förr? Ska ge mej på o testa MTN HC nån mer gång, bara jag orkar.. Tror dom funkar bra bara man ger sig fan på det, billiga är dom oxå!

Tyvärr tål dom inte kylan alls, dom jag testat har friflödat totalt..