Citat:
Ursprungligen postat av Filbunke
Större delen av mellanöstern hette förut "Arabien". Borde inte bara det faktum kunna klassa alla därifrån som "araber"?
Iran ligger inte i Mellan östern och har inte kallats för arabien, Iran hette tidigare Persien det är där era fina persiska mattor kommer ifrån.
Hurvida Irak ingick i persien eller inte vet jag inte, men nu har vi glidit bort från ämnet REJÄLT!
mindre geografi och mer snack om arabiskabrudar mfl...
Iofs borde jag kunna skicka hur många bilder på snygga araber osv... men tror
inte att jag skulle leva länge om jag gick omkring och fotade deras systrar och döttrar, hade nog fan blivit lynchad