2003-10-28, 11:26
  #97
Medlem
Fogelbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filbunke
Större delen av mellanöstern hette förut "Arabien". Borde inte bara det faktum kunna klassa alla därifrån som "araber"?


Iran ligger inte i Mellan östern och har inte kallats för arabien, Iran hette tidigare Persien det är där era fina persiska mattor kommer ifrån.

Hurvida Irak ingick i persien eller inte vet jag inte, men nu har vi glidit bort från ämnet REJÄLT!

mindre geografi och mer snack om arabiskabrudar mfl...



Iofs borde jag kunna skicka hur många bilder på snygga araber osv... men tror
inte att jag skulle leva länge om jag gick omkring och fotade deras systrar och döttrar, hade nog fan blivit lynchad
Citera
2003-10-31, 03:33
  #98
Medlem
Ghandis avatar
Inget speciellt, men en liten sida : http://www.arabic-girl-contact.com/
Citera
2003-10-31, 17:49
  #99
Medlem
@ntmans avatar
Inget speciellt eh.
Det var lätt det bästa som postats i den här tråden. Hatten av.
Citera
2003-10-31, 17:55
  #100
Medlem
BlueDucks avatar
kostar ju pengar om man vill åt det bra ...
Citera
2003-10-31, 17:56
  #101
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueDuck
kostar ju pengar om man vill åt det bra ...

finns ju alltid alternativet att requesta ett lösenord i lösenordsforumet annars...
Citera
2003-10-31, 18:02
  #102
Medlem
BlueDucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanatic
finns ju alltid alternativet att requesta ett lösenord i lösenordsforumet annars...

men ska alla som läser detta och vill in, requesta om denna sida ? tror det är kört. dom som hackar brukar ju inte lägga ut ett pass i forumet så alla kan ta del av det. finns säkert nån bra anledning till det.
Citera
2003-10-31, 20:15
  #103
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av @ntman
Inget speciellt eh.
Det var lätt det bästa som postats i den här tråden. Hatten av.

tackar , jo iofs, det var inte helt fel, ska bara försöka komma in oxå.....
Citera
2003-11-02, 21:32
  #104
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spandau
Varför gillar ni araber? har ni tänkt på det?
Jag tror att det är av samma anledning som att tydligen finns folk som gillar negresser och djur. Det är helt enkelt lite djuriskt. Uphettsande. Sjukt.
Nej tacka vet jag svenska flickor

Är du kristen din moraltant!
Citera
2003-11-12, 01:36
  #105
Awaiting Email Confirmation
groznievs avatar
jag är lite sen att posta men här kommer två riktiga bildserier
med en tjej från iran och ett par från turkiet EJ ARABER!
den enda bra bildserien jag såg i den här tråden var väl
från Incognito resten var väl lite halvdana,
hoppas ni gillar tjejerna have phun!:

Persian girl posing
turkish couple
Citera
2003-11-12, 16:29
  #106
Medlem
@ntmans avatar
Förutom att dina länkar sög pung så var de rasande bra. Jag vet nu allt om Disney.
Citera
2003-11-12, 17:32
  #107
Medlem
Fogelbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Inget speciellt, men en liten sida : http://www.arabic-girl-contact.com/


va fan ? kolla preview och på kika på sidan 2!!

visst fan är det Meral Tasbas som är högst upp till höger


en av dem bilderna som jag postade här innan
Citera
2003-11-12, 17:50
  #108
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Filbunke
Större delen av mellanöstern hette förut "Arabien". Borde inte bara det faktum kunna klassa alla därifrån som "araber"?

Arabien är och förblir den arabiska halvön. Dvs. Saudi-Arabien, Oman, Jemen m.m.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in