2003-09-07, 23:32
Medlem
kaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a565
"iranian girl in sweden fucks 2 guys"
Har sett den. Är bra!
Fast iranska tjejer är ju förstås inte araber.
Citera
2003-09-07, 23:40
Medlem
RoppTorskMMs avatar
Det e fan inte lätt att hitta filmer med tjejer från mellanösternområdet...lite synd...tror jag har sett nån som kan ha varit arabisk lr nåt men man vet ju inte...
Citera
2003-09-08, 09:23
Bannlyst
.

Jag sa att det var djurISKT inte att de var djur. Och det står jag fast vid. Håller ni inte med om att det är lite djuriskt när en neger knullar på en vit tjej. Det tycker iaf jag.
Tidigare var det också någon som frågade efter bilder på judinnor. Inbilla mig inte att det bara berodde på deras utseende. Det är något mer än det. Lite spännande.
jaja jag tror inte jaf har HELT fel iaf
Citera
2003-09-08, 09:27
Bannlyst
fantastiskt!!!!!!

Citat:
Det e fan inte lätt att hitta filmer med tjejer från mellanösternområdet...lite synd...tror jag har sett nån som kan ha varit arabisk lr nåt men man vet ju inte...

PRECIS vad jag menar. Det räcker inte med att de ser ut som araber eller judinnor. Man måste VETA att dem är det!
Detta bekräftar ju det jag har sagt.
Citera
2003-09-08, 11:51
Medlem
Maccans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fogelberg
8 Bilder på Meral Tasbas

http://hem.passagen.se/fogelberg/meral/

Mycket nöje!!

bilderna plockas bort efter 24:00 inatt

Wee! Finfina bilder, men jag vill ha mer hud!!!

Ingen annan som har på lager?
Citera
2003-09-08, 15:09
Medlem
varelses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fogelberg
Kan även tillägga att jag hittade bilder på indiska och lite andra arabiskatjejer...

var tvungen att kolla igenom 25 cd skivor för att hitta meral, givetvis låg hon på den sista skivan, men om intresse finns så finns det bilder i alla kategorier UTOM BARNPORR!!

Indiska tjejer e fina dom oxå, om det inte är för mycket jobb så lägg gärna upp dem. Snälla
Vi uppskattar det arbete du lagt och lägger ner.

/Chris
Citera
2003-09-09, 11:00
Bannlyst
Arabiska tjejer

Jag tycker också att arabiska tjejer är snygga, ingen aning varför jag som svensk gillar dom, men det är väl den exotiska skönheten som dom har som jag gillar. Man kan ju inte låta bli att titta på arabiska tjejer när man ser dom på stan !!

Dee är kurd elller turk om jag minns rätt, hon är väldigt snygg, jag har varit på E-type konsert och då är det nästan bara Dee man står och tittar på !!

Meral är också okej, jag gillade henne i Baren, men numera verkar hon lite konstig !?
Citera
2003-09-09, 11:04
Medlem
RoppTorskMMs avatar
Kul fakta om meral...

Jag satt inne början av det här halvåret, och nån vecka lr så innan jag mucka så kom en kille som heter emil (tror jag) som va ihop me meral...så sista helgen jag va där va hon och hälsa på han...

Annars så är det nog som andra sagt här att dom e lite mystiska, man ser dom ju inte så ofta nakna...jag har varit ihop me en iranier som inte alls va som araber/muslimer/mellanöstern folk i sättet, utan myyyycket mer frisläppt....
Citera
2003-09-09, 13:37
Medlem
Fogelbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blodbad
Jag tycker också att arabiska tjejer är snygga, ingen aning varför jag som svensk gillar dom, men det är väl den exotiska skönheten som dom har som jag gillar. Man kan ju inte låta bli att titta på arabiska tjejer när man ser dom på stan !!

Dee är kurd elller turk om jag minns rätt, hon är väldigt snygg, jag har varit på E-type konsert och då är det nästan bara Dee man står och tittar på !!

Meral är också okej, jag gillade henne i Baren, men numera verkar hon lite konstig !?

Meral har väl alltid varit konstig???

Dee ÄR Kurd.

Om man nu gillar arabiska och turkiskatjejer och andra mörka skönheter så måste jag bo i paradiset... Bor i ett område som har 5% svenskar, resten är Iranier, irakier, saudier, libaneser, bosnier, albaner, andra juggar, greker osv... Är för övrigt sedan sex år tillbaka samboende med en Grekinna och har ett barn med henne.
Citera
2003-09-09, 13:55
Bannlyst
Okej så Dee är kurd
Jo det stämmer nog att Meral alltid har varit konstig !!

Okej så ni är bara 5% svenskar i ditt område !!
Jag bor i en förort och där är det blandat med svenskar och invandrare
Citera
2003-09-09, 18:07
Medlem
Dee är Dilbas syster.
Citera
2003-09-09, 18:27
Medlem
kaks avatar
Dilba är Dilsas syster
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera