har gjort en libanesisk tjej..hon viskade "Fan vad jag älskar att knulla i mitt öra" under tiden så nog e de sugna arabiskorna! Det var dessutom hon som kom hem till mig som en överraskning och tog allt initiativ..
gäller bara att veta vart man ska leta..och sen koppla på lite av den gamla charmen elle nåt.. =)
HUmma, har hört att det ska finnas en del material på nätet på Baren-Meral.... Hon är ju Turk och därmed arab typ! Aja, jag tycker hon e en fin tjej iaf. Länkar uppskattas på henne!
Om du ber snällt ska jag söka igenom mina cd's ska ha några bilder på Meral liggandes där.
Varför gillar ni araber? har ni tänkt på det?
Jag tror att det är av samma anledning som att tydligen finns folk som gillar negresser och djur. Det är helt enkelt lite djuriskt. Uphettsande. Sjukt.
Nej tacka vet jag svenska flickor
Varför gillar ni araber? har ni tänkt på det?
Jag tror att det är av samma anledning som att tydligen finns folk som gillar negresser och djur. Det är helt enkelt lite djuriskt. Uphettsande. Sjukt.
Nej tacka vet jag svenska flickor
Lägg ner. Det är inget sjukt alls med att gilla snygga brudar.
Begränsar du de "svenska" flickorna till ett visst landskap också? Eller kanske bara från en viss stad? Eller by i ditt fall.