2009-01-13, 20:28
Medlem
Tja har lite frågor om en first deposit bonus hos bestpoker.com

300% deposit bonus up to $600!
One of our most generous deposit bonuses is a 300% up to $600, clearing at 10 Player Points per dollar with 45 days to clear.

For example: Deposit $200 and you will get $600 (300%) extra when you have collected 6000 Player Points ($600 x 10 Player Points / $)

Use the code bp600 when signing up a new account!

Innebär detta att jag får 600$ helt utan hake om jag lägger in 200$ och spelar ihop dessa Player Points? Alltså att jag inte ska behöva dubbla denna summa sedan och sånt skit man kan behöva göra.
Citera
2009-01-13, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GandalfTheGay

One of our most generous deposit bonuses is a 300% up to $600, clearing at 10 Player Points per dollar with 45 days to clear.

For example: Deposit $200 and you will get $600 (300%) extra when you have collected 6000 Player Points ($600 x 10 Player Points / $)

Innebär detta att jag får 600$ helt utan hake om jag lägger in 200$ och spelar ihop dessa Player Points? Alltså att jag inte ska behöva dubbla denna summa sedan och sånt skit man kan behöva göra.

nej du ska nog göra som de står. samla ihop poäng o under tiden så får du kanske ut pengarna i omgångar om 10 $ t ex.
Citera
2009-01-13, 20:34
Medlem
LTkungs avatar
Citat:

Haken är väl den att det tar en halv livstid att spela ihop poängen såvida du inte grindar 1/2 eller högre
Citera
2009-01-13, 20:42
Medlem
Jag spela ihop 1000 player points på 3 dar ju
Citera
2009-01-13, 20:43
Medlem
LTkungs avatar
Citat:
Jag spela ihop 1000 player points på 3 dar ju
Nice nice

Såvitt jag vet ska det inte vara någon hake, bara att ta ta ut eller vad du nu vill när du spelat in bonusen
Citera
2009-01-13, 21:14
Medlem
Capones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LTkung
Såvitt jag vet ska det inte vara någon hake, bara att ta ta ut eller vad du nu vill när du spelat in bonusen

För att förtyliga lite, om det är någon som tycker det verkar för bra för att vara sant:

Genom att kräva ett visst antal "poäng" som man får genom att spela för pengar på siten så ser siten till att du kommer att betala minst så mycket i rake som du sedan får tillbaka i bonus, oftast mycket mer än så dessutom.

Så för pokersiten är det en win/win situation, de går plus på dig hur saftig bonusen än är.
Citera
2009-01-14, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Capone
För att förtyliga lite, om det är någon som tycker det verkar för bra för att vara sant:

Genom att kräva ett visst antal "poäng" som man får genom att spela för pengar på siten så ser siten till att du kommer att betala minst så mycket i rake som du sedan får tillbaka i bonus, oftast mycket mer än så dessutom.

Så för pokersiten är det en win/win situation, de går plus på dig hur saftig bonusen än är.

Det e väl inget problem. Att siten tar pengar när man spelar är ju inget nytt.
Citera
2009-01-14, 19:24
Medlem
Capones avatar
Citat:
Det e väl inget problem. Att siten tar pengar när man spelar är ju inget nytt.

Nej det är inget problem. Jag menar bara att pokersiterna får det att verka som att de ger bort en massa pengar, när det i själva verket är dina egna pengar du får behålla lite mer av
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in