2003-08-30, 11:57
Medlem
enverhoxha99s avatar
Personligen skulle jag tycka att det vore najs om jag visste vem "admin" är:-).....kan väl knappast vara herr Axelsson (hell dig!) själv men vem är admin?
Citera
2003-08-30, 12:09
Medlem
snapcases avatar
Det har ju diskuterats förut och om jag inte fått det om bakfoten är det FB:s reguljära medarbetare som samsas som admin. Jag förstår helt och hållet om dom inte vill stoltsera med namn här med tanke på vilka nötter som brukar passera revy på forumet. Tänk dig själv att få billy_jet, chockad eller gavne i luren klocka 4 en tisdagsmorgon...
Citera
2003-08-30, 13:40
Medlem
enverhoxha99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snapcase
Det har ju diskuterats förut och om jag inte fått det om bakfoten är det FB:s reguljära medarbetare som samsas som admin. Jag förstår helt och hållet om dom inte vill stoltsera med namn här med tanke på vilka nötter som brukar passera revy på forumet. Tänk dig själv att få billy_jet, chockad eller gavne i luren klocka 4 en tisdagsmorgon...

Hahahaha inget man direkt längtar efter:-)....Gavne borde iofs vara intressant, kanske billy_jet oxå, alltid intressant att prata med rättshaverister och folk som har en totalt främmande värlsduppfattning. Alltid spännande, vet vet om dom kanske sitter inne med svaret på livets gåta?......Chockad är ju en sån typ, bildat sig en helt egen världsuppfattning som bara är helt outta this world men som ändå skulle kunna värva dom svagsinta till att anamma den uppfattningen. Så länge lögner framförs med ett visst mått av underlag, som i Chockads fall, så länge kommer det att finnas folk som tror på det!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in