2009-01-12, 03:41
Medlem
PhantomBlots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClosingTime
Jag brukar dock oftast klicka på mitt eget nick i en tråd och välja "Hitta fler inlägg av ClosingTime" och sen se kronologiskt vilka - även gamla - trådar som det svarats i. Ibland blossar ju en tråd upp igen med nya, roliga inlägg.

Men allt beror ju på vilken väg man själv tycker är enklast.

Prenumerationer måste väl vara enklast i alla lägen? Går jag in och tittar på mina prenumerationer så är de senast bumpade trådarna högst upp.
Citera
2009-01-12, 03:55
Medlem
ClosingTimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhantomBlot
Prenumerationer måste väl vara enklast i alla lägen? Går jag in och tittar på mina prenumerationer så är de senast bumpade trådarna högst upp.

Ja, enklast är det nog utan tvekan. Jag skulle nog ha sagt att det beror på vilken metod man använder på forumet.
Jag inleder nog oftast med pm, för att sen övergå till slöläsning i subforumen och slutligen kolla in diskussioner där jag deltagit och bumpar av dessa - och då blir det av ohejdad vana att jag går via "Hitta fler inlägg.." Enklast är det nog inte, men det passar mig och min forumrutin.
Citera
2009-01-12, 03:58
Medlem
PhantomBlots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClosingTime
Ja, enklast är det nog utan tvekan. Jag skulle nog ha sagt att det beror på vilken metod man använder på forumet.
Jag inleder nog oftast med pm, för att sen övergå till slöläsning i subforumen och slutligen kolla in diskussioner där jag deltagit och bumpar av dessa - och då blir det av ohejdad vana att jag går via "Hitta fler inlägg.." Enklast är det nog inte, men det passar mig och min forumrutin.

Jo, men om du går via "Hitta fler inlägg..." så hittar du ju inte en tråd från förförra året som ingen har skrivit ett ord i förrän den bumpades nyss. Till exempel.
Citera
2009-01-12, 06:32
Medlem
-o-s avatar
tack för hjälpen alla :P
funkar utmärkt nu!
Citera
2009-01-15, 23:47
Medlem
-o-s avatar
Hej igen!

Tänkte jag skulle slänga in en jobbig följdfråga, visserligen off-topic, men hoppas det ska gå bra ändå.

Jag undrar ifall det finns något sätt att se ifall någon har quotat mej, för jag kan ju se vad som händer i mina trådar, men kan lätt glömma bort vad jag skriver i andras trådar.

återigen, tacksam för svar!
Citera
2009-01-16, 00:17
Medlem
Pratbubblans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -o-
Hej igen!

Tänkte jag skulle slänga in en jobbig följdfråga, visserligen off-topic, men hoppas det ska gå bra ändå.

Jag undrar ifall det finns något sätt att se ifall någon har quotat mej, för jag kan ju se vad som händer i mina trådar, men kan lätt glömma bort vad jag skriver i andras trådar.

återigen, tacksam för svar!

Nej, den funktionen finns inte. Frågan har diskuterats många gånger, men det verkar inte vara något som forumledningen är intresserad av. Och inte jag heller för den delen.
Citera
2009-01-16, 00:19
Medlem
-o-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pratbubblan
Nej, den funktionen finns inte. Frågan har diskuterats många gånger, men det verkar inte vara något som forumledningen är intresserad av. Och inte jag heller för den delen.

ok, tack då. ifall alla andra klarar sej utan så ska nog jag med klara mej utan
Lite extra bekvämlighet är ju dock aldrig fel
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här