Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-01-11, 13:53
  #1
Medlem
kapten-pokers avatar
Hej, jag har ett tangentbord med lite knappar och grejer, allting fungerar utom att stoppa, sätta igång musik och byta låt, eller, det fungerar om man har iTunes fönstret markerat, men borde man inte kunna byta låt när som helst? Hur ska man göra för att få det här att fungera, det har fungerat en gång i tiden, men det var 2 formateringar sen, vad ska jag göra?
Citera
2009-01-11, 14:14
  #2
Medlem
G2rs avatar
Fick du inte med en skiva med tangentbordet? Annars kan du googla tangentbordets namn och se på sidan om det finns någon drivrutin eller liknande program som fattas. Lycka till!
Citera
2009-01-11, 14:53
  #3
Medlem
kapten-pokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G2r
Fick du inte med en skiva med tangentbordet? Annars kan du googla tangentbordets namn och se på sidan om det finns någon drivrutin eller liknande program som fattas. Lycka till!

Nja, jag skulle inte tro det, grejen är att hela datorn med alla tillbehör köptes samtidigt i nåt paket för 7 år sedan och jag har inte stenkoll på om det var någon skiva med. Tangentbordets namn, det bör vara det som står på undersidan, Dell keyboardmodel RT7040 står det med väldigt liten text?

Tack hursomhelst
Citera
2009-01-11, 15:24
  #4
Medlem
jag har haft samma problem med itunes. det verkar inte funka att byta låt när det är nedtabbat. ladda ner winamp istället, där funkar det utan problem.

mvh
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback