2009-01-10, 18:37
Medlem
csts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Våt ängsmark om jag får be. Uppenbarligen har vi inte samma erfarenhet ;D
Det har helt och hållet med ägarinnan att göra.
Citera
2009-01-10, 19:11
Medlem
cecels avatar
Kan vi inte börja återinföra ordet fitta som våt ängsmark igen?! "Jag klev runt i fitta i helgen var ingen höjdare.". "Beskåda hur solen lyser mot fittan i denna härliga sommartid. Det glimmar om fittan!".

Tror det blivit så populärt för att det låter så HÅRT på nåt sätt. FITTAAA! och lät att säga vid vredesutbrott. Att det skulle vara nån slags metafor tror jag är en efterkonstruktion.
Citera
2009-01-10, 19:12
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cecel
Kan vi inte börja återinföra ordet fitta som våt ängsmark igen?! "Jag klev runt i fitta i helgen var ingen höjdare.". "Beskåda hur solen lyser mot fittan i denna härliga sommartid. Det glimmar om fittan!".

Tror det blivit så populärt för att det låter så HÅRT på nåt sätt. FITTAAA! och lät att säga vid vredesutbrott. Att det skulle vara nån slags metafor tror jag är en efterkonstruktion.

Jag var ute i fittan i helgen och det var så fint när blommorna runkade i vinden.
Citera
2009-01-10, 19:13
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Jag var ute i fittan i helgen och det var så fint när blommorna runkade i vinden.
När det är fullt gångbart att använda ett sådant uttryck oavsett sällskap har världen genast blivit ett bättre ställe.
Citera
2009-01-10, 19:16
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
När det är fullt gångbart att använda ett sådant uttryck oavsett sällskap har världen genast blivit ett bättre ställe.

Fan, går inte ens att använda det fina ordet stånka (så som i att stånka korv) lägre utan att folk blir helt till sig.
Citera
2009-01-10, 19:16
Medlem
Eoppoyzs avatar
Citat:

Du vill inte veta vad jag fick för bild i huvudet när jag läste din kommentar.
Citera
2009-01-10, 19:18
Medlem
cecels avatar
Citat:
Hahahaha! vad roligt. Någon borde sätta sig och skriva en hel text med såna där ord som fått lite anorlunda innebörd med åren. Helt oskyldigt!
Citera
2009-01-10, 19:20
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cecel
Hahahaha! vad roligt. Någon borde sätta sig och skriva en hel text med såna där ord som fått lite anorlunda innebörd med åren. Helt oskyldigt!
Men i dagens läge skulle det bli en fullfjädrad sexnovell med tung effekt på sinnestillståndet...

Den enda effekten ordet fitta borde ha, är att skapa sexuell upphetsnings - eftersom man nämner det åtråvärda kvinnliga könsorganet. All annan användning (speciellt som smutskastning) är rent förkastligt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in