2003-08-28, 20:09
Medlem
De Larges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peculiar
Dags för en varning för Securion?

Securion utdelade Galleblåsans första varning för detta:

Sedan klämmer Securion ur sig följande om Galleblåsan:

Logiskt sett borde väl Securion nu utdela en varning åt sig själv. Åtminstone om han är en riktig man. Nå, är Securion en man eller en mus?

Enligt Admin så får man skriva elakt om spammare.
Citera
2003-08-28, 20:14
Medlem
Peculiars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av De Large
Enligt Admin så får man skriva elakt om spammare.

Och vad är syftet med det?
Citera
2003-08-28, 20:20
Medlem
Peculiars avatar
Förresten, blir inte Securion "halvspammare" när han snackar skit om någon som inte kan försvara sig? Då är det väl tillåtet att kalla honom "cp-skadad"? Och var är reglerna som säger att påhopp får göras på bannade personer?
Citera
2003-08-28, 20:52
Medlem
keepzirs avatar
Jag tycker det är självklart att Billy_jet lider av något, kanske inte någon sjukdom, men en psykisk störning. Ni överdriver ju allt så att det bara blir trams av alltihopa. Om ni hade fått ihop ETT bra argument mot Securion som moderator, kanske admin hade börjat överväga saken, men nu är ju så inte fallet, och själv kan jag inte komma på något heller.
Citera
2003-08-28, 21:26
Medlem
Peculiars avatar
Diskussionsforum har regler av främst två anledningar. För det första för att undvika att personer blir dåligt bemötta, och för det andra att diskussionerna ska vara trevliga att läsa. Det sistnämnda torde utesluta att Securions idiotier tillåts. Så fort någon blir bannad kommer Securion och slänger fram någon barnslighet om DAMP eller något annat mentalt handikapp. Vad är nyttan med det egentligen? Det är bättre om samma regler gäller alla.
Citera
2003-08-28, 21:37
Bannlyst
hallå där, nu får jag upplysa er lite,

Här har du ett par bra argument.

I satanistforumet publicerade securion en bild på en utvecklingsstörd person, denna häcklades och jämfördes med billy_jet

Fjärsing tråden.
Citat securion
Vafan fattar du dåligt, ditt jävla cp.

Mizta och blomster tråden på FB
Quote Securion

"Quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Originally Posted by Mizta2
LOL

Spiken i skistan Sugpax.. Bara för att jag Mizta och Billy Jet använde min dator igår för att posta inlägg är vi inte samma person eller är det kanske Securions Magiska Sataniska Knolage som står för bättre vetande.
Undrar om vi är samma person när vi snackar simultant ifrån 2 ip adresser eller vad säger du sugpax???
--------------------------------------------------------------------------------

Lägg ner nu ditt jävla CP. Ingen som går på ditt skit längre. Din fanclub har insett vilket jävla miffo du är. Du är redan bannad och kommer nu att bli IP-bannad så fort admin får syn på din lilla bögröv. (inget ont om bögar!)

Ett PM som securion sände

Följande är ett personligt påhopp och belönas med en varning.

Aron skrev:
Securion måste spela tuff för att kompensera att han har en liten "batong".
Nu kommer Tim Hedlund, laura och scepter att tolka det som om jag syftade på hans pitt men det är deras problem

Om du redan har en varning så innebär detta "tack och adjö", om admin så beslutar.

MoH,

Securion

Sedan sände securion ett PM till mizta också, där stod typ följande.

Mizta, du skulle aldrig tjafsat med den mörka sataniska kraften. Nån dag kommer du få se IRL.

Nu bannas du.

Securion har bara tillfört en massa skit till FB.
Det finns gott om övertramp securion har gjort
Citera
2003-08-28, 21:42
Bannlyst
Keepzir

Det verkar som om det är DU som lider av grava psykiska problem, typ verklighetsflykt.
Du håller ju med securion bara för att du inte vet vad han gör mot andra.
Tex skrev han ett JÄVLIGT sjukt meddelande till THE OBSERVER.

JAG CITERAR DE LARGE i tråden med namnet "Securion raderar inlägg utan kommentar och gör personangrepp"

"Securion raderar inlägg utan att kommentera i satanistforumet, han styr och ställer där som en diktator, mitt och Mizta's inlägg togs som exempel bort för ca 5 minuter sen utan en kommentar eller spår av Securion.

Dessutom gör han sig skylldig till personangrepp när han skrev "För att du vill få din röv kickad ut från Flashback som den lilla patetiska hjärntvättade trångsynta jävla masochist du är? " som svar till The Observer.

Tydligen klarar inte Securion av sin uppgift längre, synd för han var bra ett tag när han inte tog allt personligt. Forumet är till för alla, inte bara för Securion och dom som tycker som honom."

Ni kanske passar ihopa du och securion, ett psykpar. Som kan lalla runt och våldgästa yttrandefriheten och oskyldiga personer.
Citera
2003-08-28, 22:01
Medlem
keepzirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rendera_mera
Keepzir

Det verkar som om det är DU som lider av grava psykiska problem, typ verklighetsflykt.
Du håller ju med securion bara för att du inte vet vad han gör mot andra.
Tex skrev han ett JÄVLIGT sjukt meddelande till THE OBSERVER.

JAG CITERAR DE LARGE i tråden med namnet "Securion raderar inlägg utan kommentar och gör personangrepp"

"Securion raderar inlägg utan att kommentera i satanistforumet, han styr och ställer där som en diktator, mitt och Mizta's inlägg togs som exempel bort för ca 5 minuter sen utan en kommentar eller spår av Securion.

Dessutom gör han sig skylldig till personangrepp när han skrev "För att du vill få din röv kickad ut från Flashback som den lilla patetiska hjärntvättade trångsynta jävla masochist du är? " som svar till The Observer.

Tydligen klarar inte Securion av sin uppgift längre, synd för han var bra ett tag när han inte tog allt personligt. Forumet är till för alla, inte bara för Securion och dom som tycker som honom."

Ni kanske passar ihopa du och securion, ett psykpar. Som kan lalla runt och våldgästa yttrandefriheten och oskyldiga personer.

Hej Billy_jet, Mizta eller rendera_mera. Vet inte vilket namn jag ska använda.

Ja, du har rätt. En del inlägg Securion skrivet, har innehållt personliga påhopp, men han har också medgett att han själv förtjänat varningar.

Grejen är att jag har full förståelse för att han blir förbannad för de saker han blivit anklagad, misstänkt och utsatt för. Jag själv hade gjort precis samma sak. Securion är en utmärkt moderator!
Har aldrig sett honom redigera eller radera saker partiskt, och anledningen till att han tagit bort vissa inlägg skrivna av dig, och din kompis tycker jag är rätt självklar.

Det mesta ni/du säger är rent tjafs, som endast irriterar andra, och gör er själva till åtlöje, det är iallafall min åsikt.
Citera
2003-08-28, 22:13
Bannlyst
keepzir

Jaja, du skulle sett hur securion behandlade billy_jet innan han blev bannad.

Moderatorn securion utfärdade sin sista varning till billy_jet i forumet flashback, ett forum där han inte är moderator. Och det han varnade för var att jag skrev ett inlägg??????????? sjukt. eller kanske psykisktsjukt enligt dig.

Andledningen till att anstormningen från B_J är att min vän, mizta som inte är jag, han blev bannad och ip-blockerad, helt utan grund, bara för att vi varit på samma bibliotek och skrivit.
Det kollades inget upp, bara att vi hade samma ip-nummer en gång räckte.
Sen skickades ett vidrigt PM till mizta, där securion hotade om att mizta skulle få se IRL, för han visste var vi bodde.

Varför tror du jag kämpar, om än omoget.
När jag skulle försvara mig, då raderades mina inlägg och tillslut tystades jag ner för gott, IP-bannad och raderad.
Kom ihåg att securion startade allt med bilden på det oskyldiga utvecklingsstörda barnet.

Du har inget att säga om nåt i fråga, bara massa partiskt skitsnack och uttalanden om mig personligen som psykiskt instabil eller psykisktsjuk.
Fatta att det enda jag KRÄVT av SECURION ELLER ADMIN, är en offentlig ursäkt.
Men du vet vad som hände med tråden där jag öppenhjärtat förklarat att jag ville söka reson hos admin eller securion.
DEN RADERADES DIREKT, INTE LÅST , RADERA.
Där stod att allt vi ville var att få en ursäkt, då slutar vi skriva om den smått uttjatade frågan, men det verkar vara svårt, lättare att fortsätta banna it-cafeer och bibliotek istället för att säga ordet, FÖRLÅT.
Rätt sjukt va, men nu drar ju securion, så ni oskyldiga får dras med mig.

En satanist ber aldrig om förlåtelse, men admin behöver väl inte vara så förbannat stolt, om än jag gjort fel, så förtjänar väl inte mizta att bli utsatt för hot via PM, ipbanningar och ip uthägningar. Hans dator har faktiskt hackats sönder sen securion offentliggjorde ip-adressen.
En oskyldig mizta, men inte värdig ett ynka förlåt.
Jag kommer aldrig i mitt liv sluta driva frågan, tills han erhållit en offentlig ursäkt.
Citera
2003-08-28, 22:16
Medlem
snapcases avatar
Billy_jet: (ellar vafan du kallar dig ikväll) Hur fan orkar du? du är som en 14-årig gavne på tjack fast med securion i siktet istället för västerås STAD. Har du verkligen inget bättre för dig? Jag föreslår att du tar din medecin och börjar hänga på exet.nu eller allomtv.
Citera
2003-08-28, 22:17
Medlem
keepzirs avatar
Då har du ju iaf en hobby resten av livet. Hoppas du tröttnar.
Citera
2003-08-28, 22:42
Bannlyst
snapcase
keepzir
hahahahahhahahhahahahhahahahhahh, kolla. ni två har inte ett enda piss att säga nu mer än löjligt såkallat fjortis snack. Som ni anklagar mig för.

ÄR DET LÖJLIGT att vilja ha uprättelse för smutsad ära/heder?

Ja jag och mizta kommer vid varje tilfälle att skriva in och driva frågan på FB, tills vi erhåller offentlig ursäkt. Jag finner det roande att titta på hur mycket skit folk kan uthärda innan de ber om ett YNKA FÖRLÅT.

Det är fan inte jag som är psykiskt störd, jag snackade om kärlek och försoning, om livets yttersta aspekt med securion,,, KÄRLEK.
DET VAR DÅ HAN REAGERADE OCH VARNADE.

En löjlig och ond figur, försjunken i satanism/fascism och oresonlig i empatiska frågor.

Vad tramsiga ni är, resonera sakligt, tycker ni jag har rätt säg det, eller är eran stolthet för stor. Ni är för kärlekslösa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in