Citat:
Ursprungligen postat av rendera_mera
Keepzir
Det verkar som om det är DU som lider av grava psykiska problem, typ verklighetsflykt.
Du håller ju med securion bara för att du inte vet vad han gör mot andra.
Tex skrev han ett JÄVLIGT sjukt meddelande till THE OBSERVER.
JAG CITERAR DE LARGE i tråden med namnet "Securion raderar inlägg utan kommentar och gör personangrepp"
"Securion raderar inlägg utan att kommentera i satanistforumet, han styr och ställer där som en diktator, mitt och Mizta's inlägg togs som exempel bort för ca 5 minuter sen utan en kommentar eller spår av Securion.
Dessutom gör han sig skylldig till personangrepp när han skrev "För att du vill få din röv kickad ut från Flashback som den lilla patetiska hjärntvättade trångsynta jävla masochist du är? " som svar till The Observer.
Tydligen klarar inte Securion av sin uppgift längre, synd för han var bra ett tag när han inte tog allt personligt. Forumet är till för alla, inte bara för Securion och dom som tycker som honom."
Ni kanske passar ihopa du och securion, ett psykpar. Som kan lalla runt och våldgästa yttrandefriheten och oskyldiga personer.
Hej Billy_jet, Mizta eller rendera_mera. Vet inte vilket namn jag ska använda.
Ja, du har rätt. En del inlägg Securion skrivet, har innehållt personliga påhopp, men han har också medgett att han själv förtjänat varningar.
Grejen är att jag har full förståelse för att han blir förbannad för de saker han blivit anklagad, misstänkt och utsatt för. Jag själv hade gjort precis samma sak. Securion är en utmärkt moderator!
Har aldrig sett honom redigera eller radera saker partiskt, och anledningen till att han tagit bort vissa inlägg skrivna av dig, och din kompis tycker jag är rätt självklar.
Det mesta ni/du säger är rent tjafs, som endast irriterar andra, och gör er själva till åtlöje, det är iallafall min åsikt.