Du kör Mac, eller hur? Har för mig att färgkoderna ska vara olika på PC och Mac. Försök ändra förinställningarna så att texten alltid har en färg som fungerar.
Vete faen vad problemet kan vara. Jag kör i alla fall win 98 och iexplorer. Ni kan ju testa Verktyg > Internet-alternativ > Allmänt, klicka på Hjälpmedel och markera Ignorera färger som anges på webbsidor. Blir väldigt fult men förhoppningsvis läsbart.
Vete faen vad problemet kan vara. Jag kör i alla fall win 98 och iexplorer. Ni kan ju testa Verktyg > Internet-alternativ > Allmänt, klicka på Hjälpmedel och markera Ignorera färger som anges på webbsidor. Blir väldigt fult men förhoppningsvis läsbart.
Huga vad fult det blev, dessutom blev min lilla apa helt cp. Ingen bra idé.
kör adobe gamma eller något liknande program för att optimera färginställningarna för skärmen. a. gamma följer med photoshop. allting kommer att kännas mycket bättre efter det.
Kan ADMIN ge 1 svar på frågan om det gär att se till så att man kan välja att logga ut överst på sidan oxå. helst alla sidor så man slipper till första sidan o längst ner varje gång man vill ut.