2003-08-27, 00:55
Medlem
Liftarens avatar
Jag har ett flertal gånger råkat ut för något mycket förargligt. Efter att ha ägnat tid åt att skriva ett välunderbyggt svar på ett inlägg så har jag mötts av beskedet att jag inte är inloggad och därför inte kan posta när jag klickat på "subbmit new tread" eller "Preview Post". Allt det jag har skrivit in försvinner i och med detta. Det verkar som om man automatiskt blir utloggad om man inte är aktiv gentemot forumet på en viss tid. Denna tid är mycket för kort och har "besparat" ett antal frågeställare väl underbyggda svar på sina frågor! Är det någon inställning jag kommer åt eller måste den på servern?

/L
Citera
2003-08-27, 01:01
Medlem
Raazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liftaren
Jag har ett flertal gånger råkat ut för något mycket förargligt. Efter att ha ägnat tid åt att skriva ett välunderbyggt svar på ett inlägg så har jag mötts av beskedet att jag inte är inloggad och därför inte kan posta när jag klickat på "subbmit new tread" eller "Preview Post". Allt det jag har skrivit in försvinner i och med detta. Det verkar som om man automatiskt blir utloggad om man inte är aktiv gentemot forumet på en viss tid. Denna tid är mycket för kort och har "besparat" ett antal frågeställare väl underbyggda svar på sina frågor! Är det någon inställning jag kommer åt eller måste den på servern?

/L

Jag har bara drabbats av det när jag inte e automatiskt inloggad, pröva det å se om de hjälper...
Citera
2003-08-27, 02:26
Medlem
Liftarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raaz
Jag har bara drabbats av det när jag inte e automatiskt inloggad, pröva det å se om de hjälper...

Och hur går jag tillväga för att bli automatiskt inloggad? Motsvarar det att "remember login" om man loggar in längst ner på indexsidan är ibockad? Varför finns inte den valmöjligheten längst upp på indexsidan?

/L
Citera
2003-08-27, 09:00
Medlem
Quektimas avatar
Logga in längst ner på sidan i Flashback-"roten" istället för längst upp.

Mvh Q
Citera
2003-08-27, 09:14
Medlem
enverhoxha99s avatar
Det där har till min förargelse hänt mig också så nu brukar jag (om inlägget är långt) ta en copy-and-paste på det jag skrivit och limma in det i ett textdokument innan jag skickar....så finns det iaf kvar om det skiter sig:-)....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in