2009-01-09, 09:40
Medlem
LurendrejarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurd-style
4-5 tusen kronor.

Då borde det inte vara några problem att ta emot allt relativt fort på en dag.
Citera
2009-01-09, 15:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Coden
Det ni ska göra är att ni nyreggar ett konto som ska ta emot pengarna så det inte finns någon historik de kan snoka i.
Dom kan frysa och sedan fråga om ID.
Tror du inte har förstått pengarna ligger på ett falskt konto och ska över till en med ritkig ID.
Citera
2009-01-09, 15:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LurendrejarN
Då borde det inte vara några problem att ta emot allt relativt fort på en dag.

Är du 100?
Asså egentligen vad kan dom göra? Jag säger vi är 2 kompisar som kör mot varandra och ena suger o den andra är bra ellerhur?
Citera
2009-01-09, 15:51
Bannlyst
Borde vara helt lugnt, om ni spelar trovärdigt. 4-5k kronor är inte mycket, och de kan ju knappast misstänka något bara för att du vinner 5000kr.
Det går dumpa säkert 20k,30k på en och samma dag om man gör det rätt... så det är nog inga problem.
Citera
2009-01-09, 15:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dokeey
Borde vara helt lugnt, om ni spelar trovärdigt. 4-5k kronor är inte mycket, och de kan ju knappast misstänka något bara för att du vinner 5000kr.
Det går dumpa säkert 20k,30k på en och samma dag om man gör det rätt... så det är nog inga problem.
Vad är rätt?
Jag & Han kör så här.
Han vinner nån headsup och jag vinner flera.
Och när jag ska vinna ska båda ha par fast jag ska ha högre par eller högre än vad han har. t.ex han har triss och kör all in och jag har färg callar.

Men berräta vad är rätt?
Citera
2009-01-09, 15:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kurd-style
Vad är rätt?
Jag & Han kör så här.
Han vinner nån headsup och jag vinner flera.
Och när jag ska vinna ska båda ha par fast jag ska ha högre par eller högre än vad han har. t.ex han har triss och kör all in och jag har färg callar.

Men berräta vad är rätt?

Men ni måste ju spela ert spel. Höj händer som ni annars hade gjort, och vänta in bra händer och då går ni upp mot varann.
Gäller att hålla en bra balans där. Men när det handlar om så lite pengar kanske det inte spelar så större roll.
Det bästa är väl ändå att dumpa vid ett 5-6manna bord, men det är inte speciellt schysst mot de andra spelarna, så avstå det.
Citera
2009-01-09, 19:09
Bannlyst
betsson

det ni kan göra på betsson som är helt lagligt, skapa en turnering med rebyes, heads up och lösen på den.ni kör mot varann på ett snyggt sätt och köpa in sig hela tiden tills ni har spelat över tillräckligt, har gjort så ett par gånger utan problem,. väldigt dumt att köra cashgame, för en hel del kommer att gå till rake, och när ni kör egen turre, så får ni bara betala till huset en gång, typ 10+1
Citera
2009-01-09, 22:00
Medlem
LurendrejarNs avatar
Kör det på 6 manna bord. Sätt er i pos på varandra
Citera
2009-01-09, 22:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av niceplayer
det ni kan göra på betsson som är helt lagligt, skapa en turnering med rebyes, heads up och lösen på den.ni kör mot varann på ett snyggt sätt och köpa in sig hela tiden tills ni har spelat över tillräckligt, har gjort så ett par gånger utan problem,. väldigt dumt att köra cashgame, för en hel del kommer att gå till rake, och när ni kör egen turre, så får ni bara betala till huset en gång, typ 10+1
Riktigt smart men nu är typ alla pengarna över fast i försättningen blir det som du sa.
Jag försätter skriver i tråden ifall vi blir bannade lr något.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in