2003-08-27, 01:01
Bannlyst
Kom inte och säg att du inte lurar på en rejäl hämnd för denna gång så var det du som blev "nerbajsad" av en kvinna som planerade din nådastöt redan från första början nuxvomica.
Citera
2003-08-27, 12:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PuLsEn
Kom inte och säg att du inte lurar på en rejäl hämnd för denna gång så var det du som blev "nerbajsad" av en kvinna som planerade din nådastöt redan från första början nuxvomica.
Inte har jag fått någon nådastöt -men hon är förstås tuff här, när man inte kommer åt henne irl. Jag skäms inte för vad som "offentliggjorts" heller -jag har aldrig ljugit här och jag står för allt som jag skriver. Intressant att hon strök skrytet om vem hon träffade -vissa moderatorer har inte genomskådat kvinnans list och ondska, men listige Nux har fler äss i bakfickan...har ju ändå klarat både rättegångar och förhör irl, så detta är ju en baggis -tack för att du kallade mig "odjur" och "hyena" i den nu låsta tråden -det tar jag som rena komplimanger. Ont skall med ont fördrivas.
Citera
2003-08-27, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nuxvomica
Inte har jag fått någon nådastöt -men hon är förstås tuff här, när man inte kommer åt henne irl.

Du har tydligen ingen distans till att detta bara är ett forum på internet - nothing more, nothing less. Varför skall man komma åt personer på ett forum IRL? Det är ju sjukt.

-Laura
Citera
2003-08-27, 13:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Laura
Du har tydligen ingen distans till att detta bara är ett forum på internet - nothing more, nothing less. Varför skall man komma åt personer på ett forum IRL? Det är ju sjukt.

-Laura
Till skillnad från dig -tydligen- menar jag det som jag skriver, men det är klart om man bara blajar behöver man ju inte ta ngt här på allvar . :mad:
Citera
2003-08-27, 23:35
Bannlyst
Laura.

Tillåt mig skratta storslaget till ditt inlägg.

Varför skall man komma åt personer på ett forum IRL? Det är ju sjukt.

Säg det till securion, eller nån av de andra som hotat med stryk till vissa personer.
Synd att du inte skrev ordet sjukt direkt till nån, du kunde ju blivit varnad.

Ni snackar om en massa varningar till pulsen, ooooojjjjjjj, blir man förvånad.
Här varnar man numera folk med arrogant ton.
varför inte kicka ut alla som inte håller med moderatorerna??????
Fast det ser ju ut som om det är mer eller mindre praxis nuförtiden på FB
Citera
2003-08-28, 00:38
Medlem
Securions avatar
Citat:
Säg det till securion, eller nån av de andra som hotat med stryk till vissa personer.

Nu har lillen fått en hjärnblödning...?
Citera
2003-08-28, 03:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av galleblåsan
Laura.

Tillåt mig skratta storslaget till ditt inlägg.

Varför skall man komma åt personer på ett forum IRL? Det är ju sjukt.

Synd att du inte skrev ordet sjukt direkt till nån, du kunde ju blivit varnad.

Ni snackar om en massa varningar till pulsen, ooooojjjjjjj, blir man förvånad.
Här varnar man numera folk med arrogant ton.
varför inte kicka ut alla som inte håller med moderatorerna??????
Fast det ser ju ut som om det är mer eller mindre praxis nuförtiden på FB

Det du säger är inte relevant för tråden och har ingenting med mig att göra heller?

-Laura
Citera
2003-08-28, 06:41
Bannlyst
Galleblåsan är nu avstängd -exempel på hur man går tillväga mot folk som säger obekväma sanningar... :mad:
Citera
2003-08-28, 10:56
Bannlyst
Kul att så mycket människor bryr sig om min varning. Då har jag lyckats precis som du bevisar Milkman.

Och som jag säger om och om igen varna, banna hur mycket ni vill men vinkla inte inlägg.

Milkman dig lägger man inte märke till om du försvann.
Citera
2003-08-28, 12:23
Medlem
Ja, vissa människor finner en lycka i att bli tillrättavisade då de inte kan argumentera för sin sak utan personangrepp. Kul att vi kan glädjas åt samma sak fast ur olika perspektiv. Moderera heter det för övrigt, inte "vinkla". "Moderering" av trådar utförs då inte skribenter har förtsånd att rätta sig efter forumets gällande regler. Vissa skribenter som du tex. blir därmed varnade, får sina trådar modererande och slutligten avstängda. Jag kan bara hoppas att du fortätte i samma stil.

För övrigt var fanns jag på forumet innan du ens registerade dig, pysen.
Citera
2003-08-28, 14:39
Bannlyst
Sluta upp att skriva onödiga inlägg angående mig Milkman eftersom jag skiter fullständigt i vad du tycker och hur länge du vistats på detta forum.

Jag tror nog att du är lite avundsjuk på PuLsEn Milkman.
Citera
2003-08-28, 18:34
Medlem
Ah Pulsen uppmanar mig att sluta onödiga inlägg! Ha Ha! Jobbar du på Flashback? Du är en rolig kille! Utan makt. Naturligtvis kan jag inte skriva inlägg som håller din höga klass men vad ska jag göra?

Uppenarligen skiter du INTE i vad jag skriver eftersom du går i svaromål. I annat fall hade du bortsett från mitt inlägg. He He..

Lite avundsjuk? Nä mycket! Jag vill vara som dig och trakassera tjejer på forumet då jag inte törs det IRL. Jag vill också vara tuff och bli varnad. Hur går du tillväga? Fast kanske är analfabet måntro? Sedan verkar di veta så mcyket om om amfetamin och ja...amfetamin...ehh..ja just det. Vikigt ämne.

Dig lägger man märke till om du försvinner då forumet genast blir avsevärt trevligare. Pysen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in