Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2003-08-25, 21:31
Medlem
2 enka grejer ni kan fixa o det e nog många som saknar det från förra forumet.

1. i förra forumet fanns ju dom här 4 länkarna på index sidan på högra sidan där du kunde sa alla dina inlägg,alla obesvarade inlägg,alla inlägg sen sist du var inloggad och en till var det men dom länkarna viktig för folk vill komma hit o dit genom forumet snabbt o det funkade väldigt snabbt.

2. reklamen från sidorna e inte alls bra. flytta reklamen längst upp o längst ner istället.

det var lite tråkigt att alla privata meddelanden försvann oxå. var en del jag hade sparat om jag visste att dom skulle tas bort men shit happens men dom här 2 grejerna jag har skrivit om e nödvändig om folk ska kunna göra det dom vill snabbt o slippa trycka på massa länkar o.s.v

MvH
.:RzA:.
Citera
2003-08-25, 22:41
Bannlyst
Instämmer helt och fullt, men man kanske ska ge sig till tåls, dom kanske haft häcken full hela helgen med att fixa denna konvertering. Prioritet #1 är definitivt reklamen på sidorna här så man får full bredd på forumet... Förstår inte varför dom lagt dessa där till att börja med, var inte så på phpBB... Prioritet #2 är definitivt "Läs nya inlägg" funktionen...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in