2009-01-04, 16:01
Medlem
Swanhearts avatar
Hej alla.

Är nästan ny har. Registrerade mig för en tid tillbaka, men har inte varit aktiv före nu.

En liten fråga.
Är det nått sätt att blockera otrevliga användare? Skrev ett inlägg förut och det första svaret jag fick var riktigt otrevligt och vill gärna blockera denna människa som jag inte ens vet vem är.
2009-01-04, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swanheart
Hej alla.

Är nästan ny har. Registrerade mig för en tid tillbaka, men har inte varit aktiv före nu.

En liten fråga.
Är det nått sätt att blockera otrevliga användare? Skrev ett inlägg förut och det första svaret jag fick var riktigt otrevligt och vill gärna blockera denna människa som jag inte ens vet vem är.

Men tänk om han skriver ett riktigt läsvärt inlägg nästa gång?

Och ja, det finns sätt att ignorera andra användare på forumet, men kan inte minnas hur.
2009-01-04, 16:06
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isterband
Och ja, det finns sätt att ignorera andra användare på forumet, men kan inte minnas hur.
Man klickar på personens användarnamn invid ett inlägg och väljer att ignorera.

Undvik gärna dock att ignorera. Nästa gång kan det som sagt komma något mer läsvärt - och du kommer få tåla väldigt mycket mer för att du ska trivas på Flashback.
2009-01-04, 16:08
Medlem
Swanhearts avatar
Det gör inget, jag hittade.

Så klart det kan hända, men varför skall jag låta någon som förolämpar mig få svara på mina inlägg?

Jag känner inte ens människan och jag provar själv vara trevlig
2009-01-04, 16:10
Medlem
Swanhearts avatar
Förstår inte varför man skall vara otrevlig mot människor man inte ens känner.
Man kommer så mycket längre med att vara trevlig mot varandra
2009-01-04, 16:14
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swanheart
Så klart det kan hända, men varför skall jag låta någon som förolämpar mig få svara på mina inlägg?
Nu är det ju bara du som har ignorerat som inte ser medlemmens inlägg, så funktionen är av rent personlig natur.

Och jag säger det igen - ta inte åt dig av förolämpningar, du kommer få ta emot och tåla mer än vad du tror. Och ignorera är inte rätt sätt att stävja, snarare att låta det rinna av och passera.
2009-01-04, 16:18
Medlem
Swanhearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Nu är det ju bara du som har ignorerat som inte ser medlemmens inlägg, så funktionen är av rent personlig natur.

Och jag säger det igen - ta inte åt dig av förolämpningar, du kommer få ta emot och tåla mer än vad du tror. Och ignorera är inte rätt sätt att stävja, snarare att låta det rinna av och passera.

Ok. Tack micaele. Skall prova på det
2009-01-04, 16:29
Medlem
johnny_viciouss avatar
Som sagt, det finns en blockfunktion, något du även hade hittat om du sökte.

Tråd låst.

//mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in