2003-08-25, 00:24
Medlem
unix_cores avatar
Jag ser din avatar ni iaf
Citera
2003-08-25, 01:10
Medlem
Ghandis avatar
test : http://www.fbi.gov

bara för att se om det blir en klickbar länk.
Citera
2003-08-25, 11:17
Medlem
Memnoks avatar
jag passade på att skaffa mig en ny avatar, det nya forumet till ära. Vad tycks?

Hyland: din nya var snygg, känner en resning i de södra regionerna.
Citera
2003-08-25, 11:22
Medlem
Memnok, det där var ju en stor skillnad - vad är det för budskap du vill lägga fram med denna nya?

Nu blir du ju officiell trosfuktare här på FB!

-Laura
Citera
2003-08-25, 11:35
Medlem
jag måste äta!
Citera
2003-08-25, 11:39
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laura
Memnok, det där var ju en stor skillnad - vad är det för budskap du vill lägga fram med denna nya?

-Laura

Vad lustigt att du uttrycker dig så, mitt mål med den nya avataren var just att bli trosfuktare. Den gamla var allderles för gullig och passade inte alls mig egentligen.

Budskapet lyder: Memnok är en tuff kille som alla tjejer vill vara med och alla killar vill vara som ;-D
Citera
2003-08-25, 12:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Laura

-Laura

Trodde det var jag det? =)
Citera
2003-08-25, 14:16
Awaiting Email Confirmation
Incuzs avatar
Snälla Thompa.... :mad:

Kan du inte ändra din avatar...mår lite illa av den..

-Incuz
Citera
2003-08-25, 15:11
Medlem
oGGos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Incuz
Snälla Thompa.... :mad:

Kan du inte ändra din avatar...mår lite illa av den..

-Incuz
Samma här, men om man tjatar på att han skall byta så tycker han väl det är ännu roligare att ha kvar den, eller ?
Citera
2003-08-25, 15:26
Medlem
Hylands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Memnok
jag passade på att skaffa mig en ny avatar, det nya forumet till ära. Vad tycks?

Hyland: din nya var snygg, känner en resning i de södra regionerna.
Tack så m˙cket! Det var ju precis det som var meningen med den nya avataren. Har faktiskt själfv sfvårt för att hålla händerna i styr/v

Thompa>>>
Jag tycker iaf om din avatar. En riktig klassiker!
Citera
2003-08-25, 15:51
Medlem
denieds avatar
Ehm, är det verkligen tillåtet att ha Avatar med 2 gubbar som suger av varandra ?

Jag sitter på jobbet och där kan folk se vart jag surfar å vad jag sysslar med. Sen när de kommer upp en avatar med 2 gubbar som har sitt roliga blir dom lite misstänksamma. Plus att man inte får titta på "porr" här på jobbe, döh. Så han som har den avataren (hinner inte se på nick eftersom jag scrollar ner hela tiden) vara vänlig att byta avatar så skulle de vara uppskattat.
Citera
2003-08-25, 16:14
Medlem
Klaus Meines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av denied
Ehm, är det verkligen tillåtet att ha Avatar med 2 gubbar som suger av varandra ?

Jag sitter på jobbet och där kan folk se vart jag surfar å vad jag sysslar med. Sen när de kommer upp en avatar med 2 gubbar som har sitt roliga blir dom lite misstänksamma. Plus att man inte får titta på "porr" här på jobbe, döh. Så han som har den avataren (hinner inte se på nick eftersom jag scrollar ner hela tiden) vara vänlig att byta avatar så skulle de vara uppskattat.

Jag föreslår att du jobbar lite i stället för att surfa omkring men det är väl för mycket begärt.
Förmodar att det finns nån funktion i t.e.x profilen där du kan stänga av avatars..?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in