2009-01-17, 00:29
Medlem
El Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _-?-_
Nu använda jag mest Arkitekten som exempel. Borde kanske skrivit XX istället så här i efterhand.
Får man fråga vilka kriterier ni bannade dem på eller är det hemligt?
Kriterierna var att de trollade samt i de flesta fall var bannade sedan tidigare under andra namn. Och vi tar givetvis alla konton en person ligger bakom även om de bara har tramsat med ett av dem.
Citera
2009-01-17, 01:33
Medlem
Rostmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av El Zorro
Kriterierna var att de trollade samt i de flesta fall var bannade sedan tidigare under andra namn. Och vi tar givetvis alla konton en person ligger bakom även om de bara har tramsat med ett av dem.

Är det brott mot FBs regler att se en lista som visar vilka troll som tillhörde vem, listan som är nu kan lika väl vara en persons troll.
Citera
2009-01-17, 11:09
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rostmannen
Är det brott mot FBs regler att se en lista som visar vilka troll som tillhörde vem, listan som är nu kan lika väl vara en persons troll.

Vi säger aldrig vilka konton som hänger ihop utan jobbar istället för att motarbeta den typen av "outning".
Citera
2009-01-17, 15:24
Medlem
Rostmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Vi säger aldrig vilka konton som hänger ihop utan jobbar istället för att motarbeta den typen av "outning".

Ok, då utgår jag från att det bara var En person som tramsade.
Starkt jobbat av h*n att skapa så många konton.
Citera
2009-01-18, 20:35
Medlem
rebbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LågOchLångsam
Men tyvärr har han alltid nekat till tjänsten.
Har inte fått förfrågan så jag har inte tackat nej.
Vissa perioder har jag haft tiden till det men i nuläget har jag nog inte tid för det heller.
Citera
2009-01-18, 21:26
Medlem
LågOchLångsams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rebban
Har inte fått förfrågan så jag har inte tackat nej.
Vissa perioder har jag haft tiden till det men i nuläget har jag nog inte tid för det heller.

Jag vill minnas att du svarat nej i en tråd om moderatorerna i UE när någon nämnde dig som mod.

Men hur som, nu har vi fått tillbaka Pendeltåg.
Citera
2009-01-18, 21:40
Medlem
rebbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LågOchLångsam
Jag vill minnas att du svarat nej i en tråd om moderatorerna i UE när någon nämnde dig som mod.

Men hur som, nu har vi fått tillbaka Pendeltåg.

Ja men då va det ingen förfrågan utan en fråga från en modd om jag ville ersätta MrQ.

Hur som helst är som sagt tåget tillbaka och han är bra modd som passar i UE delen..
Vettig IRL med..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in