Citat:
Ursprungligen postat av
hejpadig100
jag hade tänkt åka ner till Köpenhamn och shopa lite med jag har lite frågor jag hoppas ni kan svara på.
jag tänkte handla metadon och benzo. Metadon är det det som heter möllehjul ?
Hur säljs dom, i blisterförpackning om 10 ? är det 20mg som finns eller är det något man måste kolla ?
hur ser man att det är äkta metadon så man inte blir lurad ?
Vilken benzo är det som brukar finnas ?
Vad kostar 10 metadon 20mg ?
vad kostar benzo ?
Vågar man åka hem med detta på sig ? reagerar hundar på metadon ?
Det är ju igentligen inte knark utan medicin.
eller ska man skicka hem det med posten ?
vad är straffet för att ha 10 metadon och 10 benzo på sig ?
Hej, jag såg din post för ett tag sedan och efter några utflykter den senaste tiden till Köpenhamn tänkte jag besvara dig och mina egna frågor jag ställde tidigare + att kanske uppdatera tråden lite eftersom den är skapad såpass längesedan med informationen jag har samlat på mig genom erfarenheter och frågor jag ställt där nere
För det första, Vardagar är då du skall åka dit. "Centret" där dem hämtar sina möllehjul har inte öppet på helgerna, det KAN gå att hitta lite metadon på helgerna men det är bara ren tur. Andra droger finns det naturligtvis oavsett dag, nu åker jag själv dit endast för metadon så är bara det jag kan prata om. Ju tidigare på morgonen eller förmiddagen desto bättre. Jag brukar försöka vara där mellan 09-11. Ju senare du kommer dit, desto svårare att få tag i Metadon (För dem säljer sitt så fort dem kan) Säger inte att det är OMÖJLIGT under eftermiddagen men bra att veta.
Metadonet säljs oftast i blisterförpackning om 10 tablettar á 20 mg. Jag har varit med om en kille som får sina "möllehjul" i en burk och han säljer dem då löst. Är du paranoid eller nybörjare hade jag rekommenderat att du får dem i blister, då skall det stå "Methadon Alternova 20mg" (detta är dem "nya" små tabletterna som är vanligast nu)
Priset: Jag har varit med om allt mellan 20-30 dkk per tablett när man köper 10st. Det beror lite på hur "turistig" du ser ut, och om du är "propert" klädd etc. När jag sett lite mer "sunkig" ut så har jag generellt fått lite billigare.
Jag har tagit med det hem över gränsen via Bil och via tåget. Hundarna reagerar INTE på Metadon, men som tidigare nämnt i tråden, tänk på att människan du har köpt hjulen av kan ha hanterat andra Varor som hunden däremot skulle ge utslag för. Jag brukar "knäppa" ut mina hjul och lägga dem i en ziplock påse som jag tar med mig. Dem ytterst få gångerna jag har varit med om hundar på tåget vid gränskontrollen så har dem inte reagerat på mig iallafall. Och det har varit kanske 1/20 gånger dem har hundarna med sig.
På Måndagar har jag sett en (bara en) kille sälja Benzo där nere. Han säljer Klonazepam 2MG (Iktovril) 10x för 200 dkk.
Jag vet inte vad straffet är för såpass liten mängd sorry.