2017-06-17, 22:47
Avslutad
jag hade tänkt åka ner till Köpenhamn och shopa lite med jag har lite frågor jag hoppas ni kan svara på.
jag tänkte handla metadon och benzo. Metadon är det det som heter möllehjul ?

Hur säljs dom, i blisterförpackning om 10 ? är det 20mg som finns eller är det något man måste kolla ?
hur ser man att det är äkta metadon så man inte blir lurad ?
Vilken benzo är det som brukar finnas ?

Vad kostar 10 metadon 20mg ?
vad kostar benzo ?

Vågar man åka hem med detta på sig ? reagerar hundar på metadon ?
Det är ju igentligen inte knark utan medicin.

eller ska man skicka hem det med posten ?

vad är straffet för att ha 10 metadon och 10 benzo på sig ?
Senast redigerad av hejpadig100 2017-06-17 kl. 22:50.
Citera
2017-06-19, 12:19
Medlem
FiffelMonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejpadig100
jag hade tänkt åka ner till Köpenhamn och shopa lite med jag har lite frågor jag hoppas ni kan svara på.

Hur säljs dom, i blisterförpackning om 10 ? är det 20mg som finns eller är det något man måste kolla ?

vad kostar benzo ?

När jag var nere sist så kostade en 20mg 30ddk, men köper du fler så ska du få ned priset. För 10st skulle jag inte ge mer än 200-250, beroende på hur dålig jag är och hur många det finns som säljer.

Hundarna är inte tränade på att markera metadon, men tänk på att det kan hha varit dope i påsen du får det i eller att säljaren hanterat dope och det har fastnat på kartan. Kanske jag som är överdrivet nojig men dumt att ta risker när man ska smuggla.. Jag lägger iaf alltid tabletterna lösa i en nyköpt, ren påse.
Citera
2017-06-25, 04:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av FiffelMona
När jag var nere sist så kostade en 20mg 30ddk, men köper du fler så ska du få ned priset. För 10st skulle jag inte ge mer än 200-250, beroende på hur dålig jag är och hur många det finns som säljer.

Hundarna är inte tränade på att markera metadon, men tänk på att det kan hha varit dope i påsen du får det i eller att säljaren hanterat dope och det har fastnat på kartan. Kanske jag som är överdrivet nojig men dumt att ta risker när man ska smuggla.. Jag lägger iaf alltid tabletterna lösa i en nyköpt, ren påse.

Tackar

någon som har svar på de andra frågorna jag hade ?
Citera
2017-10-13, 11:11
Bannlyst
Hur ser det ut i CPH? Bästa tiderna, var ska man handla, vad ska det kosta?
Citera
2017-10-18, 18:14
Medlem
billinge1992s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BroderQuetzalcoatl
Hur ser det ut i CPH? Bästa tiderna, var ska man handla, vad ska det kosta?
Jag hade lite samma fråga, jag har varit nere i CPH några gånger senaste tiden och på morgonen eller förmiddagen har det alltid varit lätt att hitta det man söker. Jag har bara åkt dit på måndagar tidigare, är det svårt att hitta på andra VARDAGAR? t.ex. ons-fre ? Om man är där vid 09-10 tiden ungefär?
Citera
2017-10-26, 15:29
Medlem
billinge1992s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejpadig100

vad kostar benzo ?

Hej, jag såg din post för ett tag sedan och efter några utflykter den senaste tiden till Köpenhamn tänkte jag besvara dig och mina egna frågor jag ställde tidigare + att kanske uppdatera tråden lite eftersom den är skapad såpass längesedan med informationen jag har samlat på mig genom erfarenheter och frågor jag ställt där nere

För det första, Vardagar är då du skall åka dit. "Centret" där dem hämtar sina möllehjul har inte öppet på helgerna, det KAN gå att hitta lite metadon på helgerna men det är bara ren tur. Andra droger finns det naturligtvis oavsett dag, nu åker jag själv dit endast för metadon så är bara det jag kan prata om. Ju tidigare på morgonen eller förmiddagen desto bättre. Jag brukar försöka vara där mellan 09-11. Ju senare du kommer dit, desto svårare att få tag i Metadon (För dem säljer sitt så fort dem kan) Säger inte att det är OMÖJLIGT under eftermiddagen men bra att veta.

Metadonet säljs oftast i blisterförpackning om 10 tablettar á 20 mg. Jag har varit med om en kille som får sina "möllehjul" i en burk och han säljer dem då löst. Är du paranoid eller nybörjare hade jag rekommenderat att du får dem i blister, då skall det stå "Methadon Alternova 20mg" (detta är dem "nya" små tabletterna som är vanligast nu)

Priset: Jag har varit med om allt mellan 20-30 dkk per tablett när man köper 10st. Det beror lite på hur "turistig" du ser ut, och om du är "propert" klädd etc. När jag sett lite mer "sunkig" ut så har jag generellt fått lite billigare.

Jag har tagit med det hem över gränsen via Bil och via tåget. Hundarna reagerar INTE på Metadon, men som tidigare nämnt i tråden, tänk på att människan du har köpt hjulen av kan ha hanterat andra Varor som hunden däremot skulle ge utslag för. Jag brukar "knäppa" ut mina hjul och lägga dem i en ziplock påse som jag tar med mig. Dem ytterst få gångerna jag har varit med om hundar på tåget vid gränskontrollen så har dem inte reagerat på mig iallafall. Och det har varit kanske 1/20 gånger dem har hundarna med sig.

På Måndagar har jag sett en (bara en) kille sälja Benzo där nere. Han säljer Klonazepam 2MG (Iktovril) 10x för 200 dkk.

Jag vet inte vad straffet är för såpass liten mängd sorry.
Citera
2017-12-15, 21:46
Bannlyst
Vad tror ni chanserna att scora metadon eller sub är en lördagskväll (imorgon) ? Någon som köpt kvällstid och isånafall var?
Citera
2018-10-03, 08:19
Medlem
Någon som vet hur läget är i Kph nuförtiden?
Om det är samma tider, priser & plats som gäller? För Möllehjul
Citera
2018-10-08, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theante
Någon som vet hur läget är i Kph nuförtiden?
Om det är samma tider, priser & plats som gäller? För Möllehjul

Ja. Måske aningen høgre priser, men ingenting som mærks av før dig som kommer ifrån Sverige.
Citera
2018-10-08, 21:13
Bannlyst
Jag tänkte åka för första gången snart. Är det lätt att få tag på metadon helt utan kontakter och erfarenhet? Kan någon snäll person beskriva lite för mig hur man går till väga och var man kan köpa

Tack på förhand
Citera
2018-10-08, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MyOwnSaviour
Jag tänkte åka för första gången snart. Är det lätt att få tag på metadon helt utan kontakter och erfarenhet? Kan någon snäll person beskriva lite för mig hur man går till väga och var man kan köpa

Tack på förhand
Ja, det är väldigt enkelt. Kolla på en karta vart Istegarde (stavning..) ligger och ta ugången från Centralen som vetter mot den. Direkt där utanför, till vänster mot cykellställen står det folk o säljer. Egentligen lite överallt runt just den uppgången.

Metadon kallas för Möllehjul på danska. Handla av vita danskar, ju äldre desto bättre. 10st 20mg kostade 300 danska när jag var nere, det kanske har gått upp sen dess. Bäst tid är vardagar på förmiddagen, mellan kl 10-12 skulle jag säga. Det går senare men det blir svårare och blåsrisken ökar. Handlar du av mörka människor ökar blåsrisken enormt, oavsett tid.

Sök ögonkontskt med någon dansk 40+ och nicka lite, så kommer de fatta vad du vill.

Fråga på om det är nåt!
Citera
2018-10-09, 10:33
Bannlyst
Tack för svaret

Finns det någon risk att man åker fast på tåget på vägen hem, typ att de visiterar en eller så
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in