2011-06-06, 12:36
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toker1
Kan tillägga att de finns duktigt bra smack och brunt på Istedgade nu

1g= 700dkk om du träffar rätt snubbe

Ja men det bästa hade varit och haft nån att ringa där nere som man slipper springa på Istedgade.

Åker inte så ofta dit längre, brukar bli billigare att handla i Sverige.
Citera
2011-06-06, 12:54
Medlem
skogsbärets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jungle
Ja men det bästa hade varit och haft nån att ringa där nere som man slipper springa på Istedgade.

Åker inte så ofta dit längre, brukar bli billigare att handla i Sverige.
Det är knappt billigare där och sen kostar ju tåget lite, blir att man måste köpa en hel del för att det ska vara värt resan över.
Citera
2011-06-06, 18:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av skogsbäret
Det är knappt billigare där och sen kostar ju tåget lite, blir att man måste köpa en hel del för att det ska vara värt resan över.

Delar samma åsikt. Har en kille som köper sub i köpenhamn. Han får nästan betala samma pris för en suboxone i danmark som i sverige. Nu köper han 50-100 stycken och då blir det lite billigare!

Dock så säger han att colan ska vara av godkvalitet och att priset inte är fullt så häftigt! Han sa till mig att han köpte 5g för 1500 danska kroner, jag tycker det verkar lite för bra men jag funderar på att åka med nästa gång!
Citera
2011-06-07, 23:21
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlstross
Delar samma åsikt. Har en kille som köper sub i köpenhamn. Han får nästan betala samma pris för en suboxone i danmark som i sverige. Nu köper han 50-100 stycken och då blir det lite billigare!

Dock så säger han att colan ska vara av godkvalitet och att priset inte är fullt så häftigt! Han sa till mig att han köpte 5g för 1500 danska kroner, jag tycker det verkar lite för bra men jag funderar på att åka med nästa gång!

Ja kolan är bättre, men 1500 för en 5.a låter lite billigt.
Citera
2011-06-08, 13:57
Bannlyst
Jag har aldrig besökt vare sig Christiania eller ens Danmark. Säljer de enbart brass i Chris, eller kan man få tag på Metadon där också? Inte för att jag skall dit och handla, utan undrar bara rent allmänt om det endast är cannabis som gäller i Chris.
Citera
2011-06-08, 14:10
Medlem
creteks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perfume-V
Jag har aldrig besökt vare sig Christiania eller ens Danmark. Säljer de enbart brass i Chris, eller kan man få tag på Metadon där också? Inte för att jag skall dit och handla, utan undrar bara rent allmänt om det endast är cannabis som gäller i Chris.

Ja, no hard drugs. Dock kan du gå runt och fråga såna som ser ut som horsare, såg massa skumma människor där nere bla en som som sluddrade och bad om hjälp medans han låg på marken, han försökte ställa sig upp massor av gånger men ramlade hela tiden, spydde gjorde han också. Och en gubbe som var allt annat än nykter mitt vid korsningen vid chris och lekte trafikpolis, även denna man hade svårt och stå upp.
Citera
2011-06-08, 16:19
Medlem
chaoswithins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cretek
Ja, no hard drugs. Dock kan du gå runt och fråga såna som ser ut som horsare, såg massa skumma människor där nere bla en som som sluddrade och bad om hjälp medans han låg på marken, han försökte ställa sig upp massor av gånger men ramlade hela tiden, spydde gjorde han också. Och en gubbe som var allt annat än nykter mitt vid korsningen vid chris och lekte trafikpolis, även denna man hade svårt och stå upp.
Skulle inte rekomendera att fråga efter sånt där, har sett många bli utslängda pga det.

Metadon scorar du lättast på Istedgade som ligger precis vid centralstationen.
Citera
2011-06-09, 20:28
Medlem
Tjacktorsks avatar
Funderar på att åka ner och inhandla jonk och med det har jag lite funderingar.

Hur stor chans är det att bli blåst, dvs utbankat till max eller att det är något annat?
Är det tåg jag ska ta från dk till Sverige? Vad är säkrast?
Är det några speciella tider som gäller där? ^^

Peace
Citera
2011-06-10, 09:55
Medlem
chaoswithins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjacktorsk
Funderar på att åka ner och inhandla jonk och med det har jag lite funderingar.

Hur stor chans är det att bli blåst, dvs utbankat till max eller att det är något annat?
Är det tåg jag ska ta från dk till Sverige? Vad är säkrast?
Är det några speciella tider som gäller där? ^^

Peace
Risken finns ju alltid, men generellt sett är det väl lättare att få tag på ok/schyssta saker där.

Jag föredrar att ta HBG-Helsingörfärjan, upplever det som mycket färre tullare (iaf för några år sedan - åk helst mitt i natten).
Dagtid är väl lättast, fast det går nog utan problem att scora fram till kvällningen.
Citera
2011-06-10, 15:01
Bannlyst
Hejsan ska ta en semster till danmark i sommar och tänkte besöka istegade. Det jag tänkte försöka scora är subutex, tramdol, oxy och coola. Vad ska man tänka om det är första gången man är där? Förrutom att alla tabbs skall vara i blister, tänkte mera på coolan hur vet jag om den är helt okej? Kan tillägga att det kommer nog bli första gången jag köper coola själv, har testat något halvtaskigt skit en gång inge mera. Så hur kollar jag kvaliten? Och ska man gå dit på kvällen eller funkar det lika bra på dagen? Sen hur sotr riskt är det att jag blir fast om jag åker över med mina varor till svergie? Mvh
Citera
2011-06-10, 15:52
Medlem
Tjacktorsks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaoswithin
Risken finns ju alltid, men generellt sett är det väl lättare att få tag på ok/schyssta saker där.

Jag föredrar att ta HBG-Helsingörfärjan, upplever det som mycket färre tullare (iaf för några år sedan - åk helst mitt i natten).
Dagtid är väl lättast, fast det går nog utan problem att scora fram till kvällningen.

Fick höra att det är stor chans att bli lurad, iaf på jonk.
Även att man skulle ta båten som du sa
Citera
2011-07-03, 13:46
Medlem
masterior26s avatar
Jag var där i torsdags och jag kom dit vid 19 tiden och det första jag stötte på var en kille med en oöppnad burk metadon så jag köpte 10 st för 250 danska kr sen gick jag vidare ner på istergarde för jag ville ha heroin och jag stötte på en en arab som sa att han hade bra så jag köpte en boll för 100 för att testa först och det var inte så bra men jag slog i mig resten i nästa fix och då blev jag lite mer go. sen gick jag runt och letade lite och till slut hittade jag en jävligt snäll snubbe han sa om du är osäker på mina grejer ge mig 40 danska kr så ska du få en dos att slå i dig och det gjorde jag och fan vad det svängde på så det visade verkligen att han inte lurade så jag köpte för 300 kr av han. sen skulle jag ta bussen hem från kph kl 22 och satte mig längst bak vid fönstret sen satte sig en norsk vid andra förnstret och emellan oss satte det sig 3 st norska araber tror jag som hade varit och skaijtat i kph. så kör vi över bron och bussen bara kör på förbi där man betalar tull så jag trodde det var lugnt men sen 100 meter längre fram så stannade tullen oss och jag hade 10 st metadon i min snus dosa i byxan sen en boll på ungefär 0.2 plus en massa verktyg och såna där påsar med alla tillbehör för att koka i väskan, så först blev jag rätt rädd men jag har tagit 8 st bromazepam innan jag åkte sen slagit i mig 3 fixar så jag höll mig rätt lugnt. Så till slut kom 2 tullare fram till oss längst bak och fråga en av dom norska araberna om vi alla var med varrandra och han sa ja men sen sa jag att jag är själv och är svesnk och tjejen på andra sidan sa att hon var själ och var norsk så då helt plötsligt inriktade tullen sig bara på dom 3 från norge och jag gömde ju väskan så bra jag kunde mellan mina ben för att dom inte skulle se den för dom höll ju på att lysa runt så dom gick igenom alla deras grejer och dom fick römma fickorna men hittade inget så dom gick haha tror jag blev lättad över det att dom inte såg min väska mellan benen för han frågade om det var min väska som var på hyllan men jag sa jag har ingen väska hehe det var en rolig upplevelse men tur att jag inte åkte dit för då hade jag fått massa skit för det eftersom jag går i subprogrammet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in