2008-12-31, 00:15
Medlem
namataras avatar
Nu kommer återigen en fråga som säkerligen får mej att framstå som en idiot bland alla datakunniga; det e så att jag vill lägga över mp3-filer från en gammal mp3-spelare (en kikesisk ipod-kopia om det nu spelar roll) Har försökt på alla sätt och vis känns det som för att spara dessa filer på datorn. Spellistan jag gjort med låtar från mp3n finns kvar även när jag kopplat ur spelaren men de går ej att lyssna på.. Nån som har ett gott råd i bakfickan? Tack på förhand
Citera
2008-12-31, 00:48
Medlem
HälsingeBockens avatar
Eftersom du har spelat låtarna direkt från spelarens minne funkar ju inte spellistan när du kopplar ur spelaren.
När du ansluter spelaren fungerar den som en ny hårddisk.
Leta upp mp3-filerna och kopiera dessa till datorns hårddisk
Citera
2008-12-31, 23:33
Medlem
namataras avatar
Tack för ditt svar!

Jo så långt hänger jag med. men hur kopierar man? Jag har redan provat högerklicka och sen kopiera men det funkar inte! Finns det nåt mer man bör göra innan/efter för att det ska funka?
Citera
2008-12-31, 23:35
Medlem
ugge_das_boots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av namatara
Tack för ditt svar!

Jo så långt hänger jag med. men hur kopierar man? Jag har redan provat högerklicka och sen kopiera men det funkar inte! Finns det nåt mer man bör göra innan/efter för att det ska funka?

markera och dra ?
Citera
2009-01-01, 01:17
Medlem
Valkyries avatar
Markera och dra dit du vill flytta filerna eller kopiera och klistra in där du vill ha dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in