2009-01-05, 17:45
Medlem
Vrövhåls avatar
Karl-Olov Nordin är utan tvekan sveriges främsta humorgeni utan konkurrens, ge karl en egen tv-show!
Citera
2009-01-05, 17:53
Medlem
swebarbs avatar
trodde han var död
Citera
2009-01-05, 17:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vrövhål
Karl-Olov Nordin är utan tvekan sveriges främsta humorgeni utan konkurrens, ge karl en egen tv-show!

Haha, undrar hur fan den skulle sett ut.

Jag kan nätt och jämnt visualisera något i stil med en extremt kaotisk version av "Robins".
Citera
2009-01-05, 19:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rembrandth
Vi kan vara helt säkra på att det är den BOMBÄKTA Kalle Nordin som har gjort forumet, eftersom jag fick adressen dit av honom på msn, och han visade cam när han gav mig den. Ville vara säker på att det var den BOMBÄKTA Kalle Nordin som jag snackade med på msn.

Förstår du hur jag menar Alkohol?

Förstår du vad jag menar Alkohol?

Kan du förstå mig på den punkten Alkohol?

Mvh: Rembrandth "THE REAL DEAL" den BOMBÄKTA

Okej Jag förstår dig nu att det är Super Bomb Äkta Kalle Nordin som ligger bakom SuperForumet.
Har du talat något mer med Kalle om den Bombäkta Super Träffen?
Jag tycker hans forum har för lite Stenäkta Medlemmar Just Nu anser jag just nu. Kan vi inte här på flashback ändra på det så Kalle blir Dunderglad?

Förstår du hur jag menar Rembrandth?

Förstår du vad jag menar Rembrandth?

Kan du förstå mig på den punkten Rembrandth?

Mvh: Alkohol "THE REAL DEAL" från Flashback i Intra Nätet.
Citera
2009-01-05, 19:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
trodde han var död

Det har du hört från en Bluff Makare anser jag just nu.
Citera
2009-01-05, 21:51
Medlem
Rembrandths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alkohol
Okej Jag förstår dig nu att det är Super Bomb Äkta Kalle Nordin som ligger bakom SuperForumet.
Har du talat något mer med Kalle om den Bombäkta Super Träffen?
Jag tycker hans forum har för lite Stenäkta Medlemmar Just Nu anser jag just nu. Kan vi inte här på flashback ändra på det så Kalle blir Dunderglad?

Förstår du hur jag menar Rembrandth?

Förstår du vad jag menar Rembrandth?

Kan du förstå mig på den punkten Rembrandth?

Mvh: Alkohol "THE REAL DEAL" från Flashback i Intra Nätet.

Haha, jag förstår exakt vad du menar just nu.

För att undvika att detta blir en chatt ska jag skriva vad han tror om superträffen vanligt istället för att svara som ett meddelande enbart till dig.

Kalle Nordin är helt övertygad om att alla hans kända forumsmedlemmar är BOMBÄKTA, vilket med 99 % sannolikhet ingen är i själva verket. Jag har läst en hel del i det där forumet, och vad jag förstår blev Sanna Nielsen förbannad över några nazibilder som Lasse Berghagen hade lagt upp photoshopade ihop med Fredrik Reinfeldth. Sanna Nielsen skrev att han skulle ta bort bilderna, men om han gjorde det så skulle det inte bli någon SUPERträff enligt Lasse Berghagen, så bilderna fick vara kvar. Fredrik Reinfeldth skrev också att han älskade bilderna.
Sen skrev Kronprinsessan Viktoria att han inte skulle bry sig om vad Sanna Nielsen sa, för hon hade tydligen alltid mensvärk och det var därför som hon va så sur.
F.ö. så har Kalle Nordin planerat att ligga med hälften av alla kändisbrudarna (och även killarna) i forumet under SUPERträffen, ta droger tillsammans med Prinsessan Madeleine och ha någon sorts knarkfest eller nåt...

Hur kan han tro att det verkligen är seriöst? Han verkar ju ändå inte så efterbliven...
Citera
2009-01-05, 22:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rembrandth
Haha, jag förstår exakt vad du menar just nu.

För att undvika att detta blir en chatt ska jag skriva vad han tror om superträffen vanligt istället för att svara som ett meddelande enbart till dig.

Kalle Nordin är helt övertygad om att alla hans kända forumsmedlemmar är BOMBÄKTA, vilket med 99 % sannolikhet ingen är i själva verket. Jag har läst en hel del i det där forumet, och vad jag förstår blev Sanna Nielsen förbannad över några nazibilder som Lasse Berghagen hade lagt upp photoshopade ihop med Fredrik Reinfeldth. Sanna Nielsen skrev att han skulle ta bort bilderna, men om han gjorde det så skulle det inte bli någon SUPERträff enligt Lasse Berghagen, så bilderna fick vara kvar. Fredrik Reinfeldth skrev också att han älskade bilderna.
Sen skrev Kronprinsessan Viktoria att han inte skulle bry sig om vad Sanna Nielsen sa, för hon hade tydligen alltid mensvärk och det var därför som hon va så sur.
F.ö. så har Kalle Nordin planerat att ligga med hälften av alla kändisbrudarna (och även killarna) i forumet under SUPERträffen, ta droger tillsammans med Prinsessan Madeleine och ha någon sorts knarkfest eller nåt...

Hur kan han tro att det verkligen är seriöst? Han verkar ju ändå inte så efterbliven...

Vi fick se en film på biologin en gång som handlade om personer med Williams Syndrom, de är lätt efterblivna har jag för mig, och väldigt godtrogna.
Kan ju mycket väl vara det han har.
Citera
2009-01-05, 22:24
Medlem
Ådärkomdenjas avatar
Citat:
Hur kan vi vara säkra på att det verkligen är Kalle Nordin som ligger bakom forumet, det kan lika vara någon som gjort forumet i hans namn för att driva?
Fråga honom själv. Här är hans adress.

Och telefonnummer.
Citera
2009-01-05, 23:00
Bannlyst
Ingen som har hans msn? PMa den gärna då.
Citera
2009-01-05, 23:31
Medlem
Rembrandths avatar
Citat:
Ingen som har hans msn? PMa den gärna då.

http://www.google.se/search?hl=sv&q=kalle+nordin+msn&meta=

Med hjälp av rätt kombination av sökningsord i google kan man hitta det mesta!
Kolla det översta sökningsresultatet...
Citera
2009-01-06, 16:08
Medlem
Rembrandths avatar
Vet någon om Kalle Nordin är en aktiv användare av FB? Det vore nog ganska bra för honom att läsa den här tråden så att han kanske fattar ett och annat om sitt forum..?
Citera
2009-01-06, 16:50
Medlem
Gyllenborsts avatar
Hejsan!

Såg just detta klipp på Youtube. Dock vet jag inte vad jag ska tycka om detta just nu alltså.

http://se.youtube.com/watch?v=H0PpPYLfDOo

Har ni uppfattat mig korrekt rätt?

MVH Gyllenborst
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in