2009-01-01, 02:21
Medlem
Fryers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rembrandth
Hittade ett till forum där Kalle har varit och skrivit lite roliga saker.

http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?threadid=335582&perpage=30&pagenumb er=1

Det roliga är att ingen fattar egentligen vad han menar, sen börjar alla bråka innan tråden slutligen blir låst!

Mycket nöje!
Var det inte den tråden som satte igång allt?
Citera
2009-01-01, 02:36
Medlem
Rembrandths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fryer

Nej. Jag gick igenom hela den här tråden för att kolla om länken redan fanns innan jag postade den.

Den är i alla fall mycket rolig!
Citera
2009-01-01, 03:48
Medlem
Rembrandths avatar
Jag trodde att jag hade dammsugit google totalt, men där hade jag fel! Jag missade två mer eller mindre roliga videoklipp på Youtube, varav det ena bevisar att Kalle Nordin verkligen existerar.

http://www.youtube.com/watch?v=tGbH6sGu3U8

http://www.youtube.com/watch?v=_zyf5W8ojbY
Citera
2009-01-01, 12:45
Medlem
Cofis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fryer

Jo så vitt jag vet så var det så. Den länken postades i humorforumet och sedan hittades hans gästböcker o.s.v. Sedan har det startats otaliga trådar om denne levande legend.
Citera
2009-01-01, 13:27
Medlem
Mr.Cookiepantss avatar
Det är alltså jag som måste fråga?

Vem är Karl-Olov Nordin?
Citera
2009-01-01, 15:08
Medlem
Ziltoids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Cookiepants
Det är alltså jag som måste fråga?

Vem är Karl-Olov Nordin?

Karl-Olov Nordin är en person med lindrig Down Syndrome (och tvångstankar verkar det också som).
Han skäller och uppför sig ofta aggressivt när man träffar på han i Falun.
Extra bitter blir han om man har bättre dator grejer än vad han har.

Han stora intresse är internet och hans stora idoler är Christer Sjöberg, Carola, Leif Slibersky och kungafamiljen.
Citera
2009-01-01, 15:23
Medlem
Rembrandths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cofi
Jo så vitt jag vet så var det så. Den länken postades i humorforumet och sedan hittades hans gästböcker o.s.v. Sedan har det startats otaliga trådar om denne levande legend.

Jaha, det var så ni menade... Haha, spännande att veta hur allting startade faktiskt! Då förstår ja varför alla tror att han fejkar!

Citat:
Ursprungligen postat av Ziltoid
Karl-Olov Nordin är en person med lindrig Down Syndrome (och tvångstankar verkar det också som).
Han skäller och uppför sig ofta aggressivt när man träffar på han i Falun.
Extra bitter blir han om man har bättre dator grejer än vad han har.

Han stora intresse är internet och hans stora idoler är Christer Sjöberg, Carola, Leif Slibersky och kungafamiljen.

Han är även lätt utvecklingsstörd. Det som gör honom rolig är väl främst alla konstiga meningar han skriver med mer eller mindre underliga slut.
Citera
2009-01-01, 16:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rembrandth
Vadå, så man skulle inte få diskutera någon som är medlem på flashback? Tänk om hela Sveriges befolkning hade blivit medlemmar här, vad skulle man då diskutera?
Dessutom diskuterar vi främst inte Kalle som person, utan som en internetkändis, som han främst blivit genom allt sitt skrivande i olika forum nätet över.
Ta din tid och läs Flashbacks regler, det är inget jag bestämmer.
Citera
2009-01-01, 16:16
Medlem
Hejsan Exclamation

Igen

Och svar till Jan Ove Waldner

Ja jag håller med dig att Michael Silfversiöld han bör alltså halshuggas och det med Omedelbart anser jag just nu.

Hejsan!

Igen

Och svar till Jack Daniels

Ja jag håller med dig det är bäst att ta i med Hårdhanskarna anser jag just nu.

Vet du en annan Super Nyhet, min Super Store Idol Christer Sjögren skall vara med och spela in en Film tillsammans med Amandla, och dem kommer hem till mig någon i Februari för spela in en Scen.

Och jag kanske kommer att ställa som Statist i Filmen, som kommer att vara i sin helhet på 2 timmar, som kommer att visas på Bio någon i Framtiden.

Myytooman
Senast redigerad av Kastii 2009-01-01 kl. 16:21.
Citera
2009-01-01, 23:24
Medlem
Rembrandths avatar
Jag kan helt enkelt inte fatta att Kalle Nordin inte fattar att alla i hans forum bara driver med honom... Kalle Nordin själv verkar ju vara en väldigt seriös människa, och ändå svarar han på alla konstiga inlägg? Och inte bara det, han är även helt övertygad om att alla "kändisar" som blir medlemmar i hans forum är "BOMBÄKTA".

Den här tråden är väl nästan värst:

http://www.karlolovnordin.forum24.se/karlolovnordin-about366.html

Det värsta är att han verkligen tror att det är Sanna Nielsen också...
Citera
2009-01-02, 22:51
Medlem
Rembrandths avatar
Ok, nu har jag nog ansträngt mig lite för mycket för att få reda på fakta om Kalle Nordin. Han börjar liksom bli lite för familjär och tror att vi är kompisar. Han håller på och tjatar på msn hela tiden, skriver en massa konstiga grejer som vanligt och ikväll försökte han även göra ett exakt likadant forum som mitt!
Men det lyckades jag tack och lov avstyra med en gång.
Citera
2009-01-02, 23:48
Medlem
Sist jag läste saker som våran kära Karl-Olov Nordin skrivit så avslutade han alltid med:

"Har du/ni uppfattat mig korrekt rätt?"

Nu skriver han istället något liknande fast tre gånger om:

Förstår du hur jag menar nu då <namn>

Förstår du vad jag menar nu då <namn>

Kan du förstå mig på den punkten <namn>

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in