2009-01-31, 13:05
Medlem
likeithards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KalleNordin
Hejsan!

Igen

Och svar till spindelkvinnan

Jo så här är det, för när jag skickar hem breven till alla Kändisarna där de bor heller, har en Postadress som går till deras Musikproduktionsbolag, så brukar jag alltid göra genom att skicka med även alla Webbadresserna, för att veta att jag får in dem som är BOMBÄKTA Personerna i dels Gästboken på min Hemsida och i mitt eget Diskussionsforum.

Annars vore det mera Osäkert, att det var dem BOMBÄKTA.

Men det är ingen som vill tro på detta.

Och det gör att jag tycker är så himla Jobbigt när jag skall bara höra dessa Motuppgifter hela tiden.

Förstå du hur jag menar nu då spindelkvinnan?

Förstår du vad jag menar nu då spindelkvinnan?

Kan du förstå mig på den punkten nu då spindelkvinnan?

Mvh: Karl-Olov "THE REAL DEAL" Nordin i Falun i Dalarna

Hejsan Karl-Olov!

Eftersom kändisarna har dina webbadresser så måste det vara dom som har reggat sig på ditt forum, eller hur Karl-Olov.
Det kan vi vara BOMBSÄKRA på tror jag just nu.

Ditt forum har nog väldigt mycket att erbjuda dessa SUPERKÄNDISAR tror jag just nu.

Kan du hålla med mig på den punkten då Karl-Olov?

Citera
2009-01-31, 14:06
Medlem
Frinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likeithard
Hejsan Karl-Olov!

Eftersom kändisarna har dina webbadresser så måste det vara dom som har reggat sig på ditt forum, eller hur Karl-Olov.

Ditt forum har nog väldigt mycket att erbjuda dessa SUPERKÄNDISAR tror jag just nu.

Lägg ner nu, är vi på enad front _för_ kalle så kanske han faktiskt tror oss och inte bluffmakarkändisarna.
Citera
2009-01-31, 15:03
Medlem
KalleNordins avatar
Svar till likeithard

Citat:
Ursprungligen postat av likeithard
Hejsan Karl-Olov!

Hejsan!

Igen

Och svar till likeithard

Ja precis så är det, alla andra i denna Tråd dem kan inte alls veta som är BOMBÄKTA eller är BLUFFMAKARE.

Så alla andra i den här Tråden, dem pratar bara Strunt och vet inte ett skit just nu.

Dem bara pratar en massa skit, och det är super tråkigt tycker jag just nu.

Förstår du hur jag menar nu då likeithard?

Förstår du vad jag menar nu då likeithard?

Kan du förstå mig på den punkten nu då likeithard?

Mvh: Karl-Olov "THE REAL DEAL" Nordin i Falun i Dalarna

Citera
2009-01-31, 15:38
Medlem
Wojaks avatar
Hejsan!

Och fråga till KalleNordin,

Har du någon annan kontakt med kändisarna förutom på ditt forum?

Kanske via telefon?

Jag kan inte veta om det är bluffmakare eller inte, det är sant.
Men du kanske bör dubbelkolla identiteten hos artisterna genom att kontakta dem personligen, eller deras manager, och fråga om de är the Real Deal?
Då kan du få tyst på alla här som tror att de är BOMBÄKTA och inte BLUFFMAKARE.

Förstår du hur jag menar nu då KalleNordin?

Förstår du vad jag menar nu då KalleNordin?

Kan du förstå mig på den punkten nu då KalleNordin?

Mvh: Wojak "THE REAL DEAL"
Citera
2009-01-31, 16:02
Medlem
Frinks avatar
En bra idé, om de har tid och intresse att sitta och skriva på kalles forum bör de rimligtvis också kunna slå en signal och växla ord i några minuter.

Kalle bör alltså införa en superbra telefonpolicy som går ut på att kändisarna måste ringa och säga att dom är bombäkta innan han tror på dom.
Citera
2009-01-31, 16:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Frink
En bra idé, om de har tid och intresse att sitta och skriva på kalles forum bör de rimligtvis också kunna slå en signal och växla ord i några minuter.

Kalle bör alltså införa en superbra telefonpolicy som går ut på att kändisarna måste ringa och säga att dom är bombäkta innan han tror på dom.

Då kommer ju folk bara ringa och förställa rösten

Jag tycker Kalle nordin ska starta ett nytt forum och stänga sitt gamla.
Sedan kan han starta ett nytt forum där man måste ha ett visst lösenord för att logga in.

Sedan skall Kalle skicka email till kändisarna via deras officiella produktionsbolag , med inloggningsuppgifter till forumet. Då kan bara de riktiga kändisarna logga in.
Citera
2009-01-31, 16:14
Bannlyst
Kalle Nordin, jag har ett tips till dig!

Detta tips gör det bombsäkert att du bara har de "äkta" kändisarna på ditt forum.

Jag skriver tipset i mitt förra inlägg - det som är ovanför det här inlägget.

Jag tycker du skall göra så!

Förstår du mig på den punkten, Kalle Nordin?

Mvh Ullningen
Citera
2009-01-31, 17:16
Medlem
Frinks avatar
Ja det var faktiskt bättre då det kan vara svårt att avgöra identitet på telefonen samt att kändisarna säkerligen har hemligt nummer.
Hade de haft registrerat nummer och kalle en nummerpresentatör, då hade det varit enkelt och bra.
Men din idé är nog den bästa, gör så kalle!
Citera
2009-01-31, 17:20
Bannlyst
Å andra sidan är det lite svårt att avgöra vad som innebär mest glädje för en sådan som Kalle.

Han aktiveras ju ändå visa sina forum, och han tycks oförmögen att inse att någon driver med honom, så det kanske inte är bara negativt?

Kan inte riktigt bestäma mig för vad jag ska tycka.

För OM han följde mitt tips skulle han ju få ett helt tyst och tomt forum, eftersom ingen kändis kommer registrera sig där - och då blir det helt stilla och tomt omkring honom. Hur tar han DET? Frågan om vad som är "bäst" känns alltså lite svår att avgöra. Det kan ju hända att Kalle på nåt konstigt sätt får ut mer av att folk driver med honom än att det bara stillnar av.

Problemet är väl ifall nån börjar dra det för långt, och lurar av honom pengar eller liknande. Det skulle inte vara så lustigt.
Citera
2009-01-31, 17:21
Medlem
Drapåtrissors avatar
Fan nu har ni spamat sönder Kalles forum.
http://karlolovnordin.forum24.se/karlolovnordin.html
Senast redigerad av Drapåtrissor 2009-01-31 kl. 17:27.
Citera
2009-01-31, 18:03
Medlem
Rembrandths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drapåtrissor
Fan nu har ni spamat sönder Kalles forum.
http://karlolovnordin.forum24.se/karlolovnordin.html

Om du hade varit lite uppmärksam och läst historiken i tråden hade du sett att det är över en hel vecka sedan det blev nerstängt. Kalle har redan hunnit starta ett nytt forum som du hittar på http://www.kurtolsson.forum24.se

Jag tycker förresten det är häftigt att Kalle har blivit så pass känd som han är, utan anledning egentligen!
Citera
2009-01-31, 18:16
Medlem
Frinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ullningen
Å andra sidan är det lite svårt att avgöra vad som innebär mest glädje för en sådan som Kalle.

Han aktiveras ju ändå visa sina forum, och han tycks oförmögen att inse att någon driver med honom, så det kanske inte är bara negativt?

Kan inte riktigt bestäma mig för vad jag ska tycka.

För OM han följde mitt tips skulle han ju få ett helt tyst och tomt forum, eftersom ingen kändis kommer registrera sig där - och då blir det helt stilla och tomt omkring honom. Hur tar han DET? Frågan om vad som är "bäst" känns alltså lite svår att avgöra. Det kan ju hända att Kalle på nåt konstigt sätt får ut mer av att folk driver med honom än att det bara stillnar av.

Problemet är väl ifall nån börjar dra det för långt, och lurar av honom pengar eller liknande. Det skulle inte vara så lustigt.

När en tidigare christersjögrenscam höll på som mest fick han dagliga och kraftiga "gråtattacker"
Vet inte hur illa det blev när det till slut kom fram att det inte var christer själv som pratat med honom.

Jag tror verkligen kalle skulle må bättre av att slippa bluffmakarna.

Nog är det kul för en unge att sätta i sig socker, men hur kul är det att vara en fet diabetiker med humörsvängningar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in