Citat:
Ursprungligen postat av Ullningen
Å andra sidan är det lite svårt att avgöra vad som innebär mest glädje för en sådan som Kalle.
Han aktiveras ju ändå visa sina forum, och han tycks oförmögen att inse att någon driver med honom, så det kanske inte är bara negativt?
Kan inte riktigt bestäma mig för vad jag ska tycka.
För OM han följde mitt tips skulle han ju få ett helt tyst och tomt forum, eftersom ingen kändis kommer registrera sig där - och då blir det helt stilla och tomt omkring honom. Hur tar han DET? Frågan om vad som är "bäst" känns alltså lite svår att avgöra. Det kan ju hända att Kalle på nåt konstigt sätt får ut mer av att folk driver med honom än att det bara stillnar av.
Problemet är väl ifall nån börjar dra det för långt, och lurar av honom pengar eller liknande. Det skulle inte vara så lustigt.
När en tidigare christersjögrenscam höll på som mest fick han dagliga och kraftiga "gråtattacker"
Vet inte hur illa det blev när det till slut kom fram att det inte var christer själv som pratat med honom.
Jag tror verkligen kalle skulle må bättre av att slippa bluffmakarna.
Nog är det kul för en unge att sätta i sig socker, men hur kul är det att vara en fet diabetiker med humörsvängningar?