2009-01-29, 01:43
Medlem
KalleNordins avatar
Svar till Alkohol

Citat:
Ursprungligen postat av Alkohol

Har du några som helst bevis att någon av känidsarna på ditt forum är äkta? Nej det har du inte.

Jag kan registrera hur många användare jag vill, i vilket namn som helst på ditt forum.

Du kommer fortfarande tro att de är äkta.

Du ska inte hota mig för du kan inte göra något Kalle.

Inse det.

Hejsan!

Igen

Och svar till Alkohol

Jag tycker också att du bör inse att du vet inte heller vem som är den BOMBÄKTA eller dem som är BLUFFMAKARE.

Jag försöker inte att hota dig, men du vill bara få mig att tro alla Kändisar som skriver i min Gästbok på min Hemsida och på mitt Forum skulle komma ifrån en massa BLUFFMAKARE.

Men jag måste tyvärr meddela dig att det finns båda sorterna i ett Svenskt Hem.

Och därför kan du inte du komma och säga att allt som skrivs på Internet skulle komma ifrån Bluffmakare det har du inga som helst bevis för

Och detta är det som gör att jag super förbannad på dig så det så.

Förstår du hur jag menar nu då Alkohol?

Förstår du vad jag menar nu då Alkohol?

Kan du förstå mig den punkten nu då Alkohol?

Mvh: Karl-Olov "THE REAL DEAL" Nordin i Falun i Dalarna

Senast redigerad av KalleNordin 2009-01-29 kl. 01:45.
Citera
2009-01-29, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Felet med dig är att du är så tappad att skulle nån registrera sig som Elvis och posta ett inlägg då skulle det vara den riktiga och ända Elvis ditt pucko ?

Lägg ner, ingen har med mongos att göra fattar du väl

För fan tagga ner på språket
Citera
2009-01-29, 05:39
Medlem
RichardWiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Felet med dig är att du är så tappad att skulle nån registrera sig som Elvis och posta ett inlägg då skulle det vara den riktiga och ända Elvis ditt pucko ?

Lägg ner, ingen har med mongos att göra fattar du väl

Är du på riktigt?

Givetvis är det upp till var och en att avgöra vad dom själv tror när det handlar om Karl-Olovs forum, alla har rätt till sin egen åsikt, och båda parter har gjort sina misstag här, när dom nedvärderar varandras personliga åsikt.

Men när du klankar ner på Karl-Olov för att han har ett handikapp visar du hur otroligt jävla retarderad och ej existens berättigad du är.

Jag hoppas att du går en våldsam död till mötes, det gör jag, idiotjävel.

Nu var inte jag bättre, men grilla mig om ni vill, nu var det ju faktiskt så att jag precis klankade ner på någon som troligtvis springer runt på ett ännu värre handikapp.
Citera
2009-01-29, 10:51
Medlem
Frinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KalleNordin
Hejsan!

Igen

Och svar till Alkohol

Jag tycker också att du bör inse att du vet inte heller vem som är den BOMBÄKTA eller dem som är BLUFFMAKARE.

Jag försöker inte att hota dig, men du vill bara få mig att tro alla Kändisar som skriver i min Gästbok på min Hemsida och på mitt Forum skulle komma ifrån en massa BLUFFMAKARE.

Men jag måste tyvärr meddela dig att det finns båda sorterna i ett Svenskt Hem.

Och därför kan du inte du komma och säga att allt som skrivs på Internet skulle komma ifrån Bluffmakare det har du inga som helst bevis för

Och detta är det som gör att jag super förbannad på dig så det så.

Förstår du hur jag menar nu då Alkohol?

Förstår du vad jag menar nu då Alkohol?

Kan du förstå mig den punkten nu då Alkohol?

Det är bluffmakare hela högen, som alla gånger tidigare!
Hur många gånger har du trott att det är den äkta sjögren t.ex.
För att sedan bli helt förkrossad när det kommer fram att det bara var någon som drev med dig.

Dessutom är det inte olagligt att påstå att ett internetalias inte är leif loket.
Så lugna dig med hot om polisanmälan.

Rembrandth: Det var mest gamla länkar du hade hittat där, Kalle får allt ta och röra om i lite fler forumgrytor, kanske börja blogga seriöst om sin vardag. Det hade varit intressant och kul att läsa, om det hade handlat om något mer än alla "kändisar" som skriver i hans forum
Citera
2009-01-29, 14:12
Medlem
Rembrandths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frink
Det är bluffmakare hela högen, som alla gånger tidigare!
Hur många gånger har du trott att det är den äkta sjögren t.ex.
För att sedan bli helt förkrossad när det kommer fram att det bara var någon som drev med dig.

Dessutom är det inte olagligt att påstå att ett internetalias inte är leif loket.
Så lugna dig med hot om polisanmälan.

Rembrandth: Det var mest gamla länkar du hade hittat där, Kalle får allt ta och röra om i lite fler forumgrytor, kanske börja blogga seriöst om sin vardag. Det hade varit intressant och kul att läsa, om det hade handlat om något mer än alla "kändisar" som skriver i hans forum

Jo, jag vet att det är gamla länkar, men det är riktigt svårt att hitta nya grejer. Det verkar som att det bara är Kalle Nordins forum som är i fokus för honom just nu...

Hittade lite nya grejer på Yourube i alla fall:
http://www.youtube.com/watch?v=H0PpPYLfDOo
http://www.youtube.com/watch?v=jesh2CK7pgA

Kan det vara så att KON har blivit utsatt för ännu fler telefonterrorister sen den här tråden blev skapad?
Citera
2009-01-29, 14:19
Medlem
Rembrandths avatar
Fick precis ett PM från Kalle Nordin i mitt eget forum. Där stod följande:

Citat:
Hejsan

Rembrandth

Jag som skriver detta meddelande heter Karl-Olov Nordin

Angående din startade tråd i Flashback!

Som skulle handla om mig enligt dig, börjar att bli en enda lekstuga anser jag, eftersom många andra inte riktigt vet vem som är den BOMBÄKTA eller BLUFFMAKARE utav alla artisters namn, och därför kommer jag att antagligen att be någon Moderator på Flashback att låsa tråden om denna lekstuga skall fortsätta anser jag.

Vad tycker du då Rembrandth

Förstår du hur jag menar nu då Rembrandth

Förstår du vad jag menar nu då Rembrandth

Kan du förstå mig på den punkten nu då Rembrandth

Varför vill han låsa tråden bara för det? Ett forum är ju till för att diskutera saker och ting i, eller har jag fel för mig?
Citera
2009-01-29, 14:45
Medlem
Denna tråd borde egentligen avhandla fenomenet Karl-Olov Nordin, men den har tyvärr utvecklats till att bli en del av själva fenomenet.

"Pajkastningen" som äger rum kan såklart lika gärna ske i Karl-Olovs eget forum, eller i ett annat forum, men det finns ett stort värde i att fortsätta kunna diskutera fenomenet Karl-Olov Nordin, litegrann som det gjorde innan Kalle själv började skriva här, men även om vad som händer när människor som tidigare befunnit sig i samhällets periferi tack vare internet kan stå i centrum. Det ställs också en rad intressanta frågor, som borde försökas behandlas mer analytiskt. Hur vet man t.ex vem som är BOMBÄKTA och vem som är Bluffmakare? Är det möjligt för en ensam person att arrangera en insamlingsgala på Ullevi? Hur förhåller sig Leif GW Persson till nationella insatsstyrkan? Frågorna är många, svaren är få! Låt Flashbacks analytiska förmåga bringa lite ljus!

(Att denna tråd oundvikligen kommer bli en del av fenomenet/skådespeleriet är nog oundvikligt, men vi som skriver här bör ändå ha det i åtanke i transcenderingen mellan verklighet och fiktion).
Citera
2009-01-29, 15:42
Medlem
KalleNordins avatar
Svar till Rembrandth

Citat:
Ursprungligen postat av Rembrandth

Fick precis ett PM från Kalle Nordin i mitt eget forum. Där stod följande:

Varför vill han låsa tråden bara för det?

Ett forum är ju till för att diskutera saker och ting i, eller har jag fel för mig?

Hejsan!

Igen

Och svar till Rembrandth

Jag måste dock medge, att jag precis svarat på ditt Svar till mig.

Men jag kommer inte att Stänga av den här Tråden fast den har börjar att spårat ut anser jag just nu.

Förstår du hur jag menar nu då Rembrandth?

Förstår du vad jag menar nu då Rembrandth?

Kan du förstå mig på den punkten nu då Rembrandth?

Citera
2009-01-29, 16:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KalleNordin
Hejsan!

Igen

Och svar till Rembrandth

Jag måste dock medge, att jag precis svarat på ditt Svar till mig.

Men jag kommer inte att Stänga av den här Tråden fast den har börjar att spårat ut anser jag just nu.

Förstår du hur jag menar nu då Rembrandth?

Förstår du vad jag menar nu då Rembrandth?

Kan du förstå mig på den punkten nu då Rembrandth?

Sug min kuk.

Förstår du hur jag menar nu då?
Förstår du vad jag menar nu då?
Kan du förstå mig på den punkten nu då?
Citera
2009-01-29, 19:16
Medlem
RichardWiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iv3fjv
Sug min kuk.

Förstår du hur jag menar nu då?
Förstår du vad jag menar nu då?
Kan du förstå mig på den punkten nu då?

Inte undra på att du vart avstängd, men det är bra, Iv3fjv, nu kan du gå och ta hand om dina problem.
Citera
2009-01-29, 21:21
Medlem
Rembrandths avatar
Nu håller Kalle Nordin och bråkar om IP-adresser eller nåt med någon som heter Eddie i hans eget forum. Vet inte exakt vad diskussionen gäller egentligen, men det är lite roligt att läsa...

http://kurtolsson.forum24.se/kurtolsson-about84.html
Citera
2009-01-29, 23:05
Medlem
Rembrandths avatar
Nu har Kalle Nordin fått problem igen... Leif Loket Olsson skickade följande till mig i ett PM i Kalle Nordins forum:

Citat:
Kalle har skickat det här till mig.

KurtOlsson skrev:
Hejsan

Leif Loket Olsson

Jag som skriver detta meddelande heter Karl-Olov Nordin

Nu vill jag att du skall veta en sak!

Angående Lasse Brandeby som brukar använda Namnet Kurt Olsson som sin roll Figur.

Och nu påstår Lasse Brandeby att han skall polisanmäla mig för att jag skapade mitt nya Forum med namnet Kurt Olsson.

Men du skall veta att Skåningen för Hela Landet Super Advokaten Leif Silbersky han säger åt mig att Lasse Brandeby har ingen som helst rätt att polisanmäla för Namnet Kurt Olsson, eftersom det bara en Roll Figur som Lasse Brandeby har.

Så Namnet Kurt Olsson är inte varumärke som är Registrerat Namn.

Så jag tycker du skall prata med Lasse Brandeby om detta.

Han har alltså inte Rätt att hota mig med en Polisanmälan för detta.

Lasse Brandeby är bara arg på mig nu.

Förstår du hur jag menar nu då Leif Loket Olsson

Förstår du vad jag menar nu då Leif Loket Olsson

Kan du förstå mig på den punkten nu då Leif Loket Olsson

Haha, jag undrar vem det är som är i farten och driver med honom nu!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in