2009-01-20, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mate
MisterPK, den äkta som du är för mig just nu!

Jag tror att du har utsatt den här tråden för en Kraftig Bluff Attack.

Förstår du hur jag menar nu då MisterPK?

Förstår ni vad jag menar nu då MisterPK

Kan ni förstå mig på den punkten nu då MisterPK?

Mvh: Mate "The Real Deal och Bomb Äkta"

Men för fan sluta härma det där från KON när du skriver inlägg. Det är inte på något sätt roligt när någon annan förutom KON skriver så.
Citera
2009-01-20, 03:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mysen
Men för fan sluta härma det där från KON när du skriver inlägg. Det är inte på något sätt roligt när någon annan förutom KON skriver så.

Mate har inte uppfattat dig på korrekt.

Kan du förstå det Mysen?
Citera
2009-01-20, 17:08
Medlem
Rembrandths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnitzel Fritz
Mate har inte uppfattat dig på korrekt.

Kan du förstå det Mysen?

Det verkar inte som att någon över huvud taget uppfattar det...
Citera
2009-01-21, 13:11
Medlem
Rembrandths avatar
Finns det någon här som vet om Kalle Nordin är arbetslös eller inte? Eller är han förtidspensionär eller har Faluns kommun fixat någon sorts sysselsättning åt honom?
Citera
2009-01-21, 16:10
Medlem
flashkills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rembrandth
Finns det någon här som vet om Kalle Nordin är arbetslös eller inte? Eller är han förtidspensionär eller har Faluns kommun fixat någon sorts sysselsättning åt honom?

Det kanske var så att han höll på med något åt bredbands hållet.
Citera
2009-01-21, 17:46
Bannlyst
Citat:

Har det inte stått tidigare i tråden att han jobbade på något kallat bildfabriken, tror det är något jobb för såna som kalle.
Citera
2009-01-21, 19:10
Medlem
Rembrandths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alkohol
Har det inte stått tidigare i tråden att han jobbade på något kallat bildfabriken, tror det är något jobb för såna som kalle.

Nej, jag tror inte det har stått i tråden tidigare då jag aldrig har hört talas om det förut. Jag har liksom följt tråden rätt så noga!
Finns det någon här som vet vad exakt arbetsuppgifterna är på bildfabriken?
Citera
2009-01-21, 21:38
Medlem
Mates avatar
Citat:
Nej, jag tror inte det har stått i tråden tidigare då jag aldrig har hört talas om det förut. Jag har liksom följt tråden rätt så noga!
Finns det någon här som vet vad exakt arbetsuppgifterna är på bildfabriken?

Står lite i den här tråden på KON:s forum http://karlolovnordin.forum24.se/karlolovnordin-about3-0.html . Tyvärr ger han inte något utförligt svar om vad han har för uppgifter på bildfabriken.
Citera
2009-01-21, 22:25
Medlem
Rembrandths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mate
Står lite i den här tråden på KON:s forum http://karlolovnordin.forum24.se/karlolovnordin-about3-0.html . Tyvärr ger han inte något utförligt svar om vad han har för uppgifter på bildfabriken.

Nej, den tråden gav mig inte mycket mer än lite skrattande...
Citera
2009-01-21, 23:01
Medlem
Rembrandths avatar
Jag kom nyss till att tänka på en sak... vad är det egentligen för människor som sitter och skriver i Kalle Nordins forum? Det kan ju inte vara grabbar på typ 12 bast som sitter och skriver om droger o.s.v. Dessutom är språker som används oftast för avancerat för att ha skrivits av smågrabbar. Om jag skulle gissa så hade jag sagt att det är killar mellan åldrarna 15-20 ungefär.
Citera
2009-01-22, 01:42
Bannlyst
Citat:
Jag kom nyss till att tänka på en sak... vad är det egentligen för människor som sitter och skriver i Kalle Nordins forum? Det kan ju inte vara grabbar på typ 12 bast som sitter och skriver om droger o.s.v. Dessutom är språker som används oftast för avancerat för att ha skrivits av smågrabbar. Om jag skulle gissa så hade jag sagt att det är killar mellan åldrarna 15-20 ungefär.
Lite äldre än så...
Senast redigerad av Schnitzel Fritz 2009-01-22 kl. 01:53.
Citera
2009-01-22, 02:45
Bannlyst
Vem är det som har tutat i KON att Christer Sjögren dejtar Lazze Stefanz sångaren??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in