Flashback bygger pepparkakshus!
2008-12-28, 14:48
Medlem
Har problem med Logitech SetPoint precis efter installation och det går inte att avinstallera, den säger att programvaran inte är kompatibel med operativsystemet. Även fast det gick att installera perfekt. Har provat att installera om, men det hjälpte inte.

Nu fastnar muspekaren i "aktuell funktion" eller vad man ska säga.
T.ex. om man drar i scrollen till höger i browsern och håller ner vänster musknapp ett par sekunder så kommer den "fastna" där och även om du släpper och rör på musen hur som helst så kommer den ändå att bete sig som om du har den nertryckt på scrollen. Samma sak med markering och allt annat.

Har även problemet att man nu måste trycka flera gånger på en länk eller flik för den ska stängas/öppnas.

Vad är fel, och varför kan jag inte ta bort skiten?

Edit: Tråden kanske ska ligga i en annan del av forumet? Flytta gärna isf.
Citera
2008-12-28, 16:28
Medlem
Vad för operativsystem använder du? Provat annan usbport?
Citera
2008-12-28, 16:38
Medlem
Insomniac^s avatar
Du kanske har fel version? Precis som det säger, logitech har olika installationsfiler för XP och Vista, se till så att du inte har fel. Hämta mjukvaran från deras hemsida
http://www.logitech.com/
Citera
2010-04-25, 18:33
Medlem
schabo-labos avatar
Hej, l[nar tr[den lite. Som ni m'rker s[ har mina tangentbordsknappar kastats om till n[n engensk *_( variant. Har windows xp engelsk version. Men vet inte hur jag f[r knapparna p[ mitt Logitech s520 att hamna d'r de ska vara.

Det 'r ej original windows s[ har ingen skiva..

Hj'lp uppskattas.
Citera
2010-04-25, 21:03
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Tråd -> Windows Support

//Mod
Citera
2010-04-25, 21:46
Medlem
schabo-labos avatar
Ändrade i kontrollpanelens språkinställningar - problemet löst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in