2008-12-28, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enigmium
Det är ju jättefin CSS-kod att skriva !important före varje ; också. Jojo.
Som sagt, dåligt tillägg som inte bara lägger användarens CSS-kod efter sidans egna CSS-kod. Det hade fungerat exakt lika bra, bara det att man slipper alla fula !important. Fulkod..
Fungerar temat för dig?
Citera
2008-12-28, 16:24
Medlem
Tack som fan!
Citera
2008-12-28, 16:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Isterband
Fungerar temat för dig?

Mjo, fast det dåliga tillägget till Firefox använder den CSS-koden till alla andra sidor också så länkar på Youtube mf. sidor blir fula ;<
Citera
2008-12-28, 16:41
Medlem
absentiss avatar
Jag tyckte det var galet snyggt! Ska lätt provas när jag får igång min dator!
Citera
2008-12-28, 17:12
Medlem
merlin2s avatar
jävligt snyggt och luftigt, nice work
Citera
2008-12-28, 18:28
Medlem
Jack BauerCTUs avatar
Orkar inte leta igenom hela tråden om det skrivits förr, men en bugg är att när man försöker radera skickade PM (vet inte om det gäller mottagna också) så går det inte. Kör man med orignaltemat går det direkt.
Citera
2008-12-28, 18:39
Medlem
LasseKongoos avatar
Det här blir ju kanonbra , tack för designen
Citera
2008-12-28, 18:47
Medlem
smurfenNs avatar
Bra guide, det var enkelt att få till!

Jag gillar det, najs wörk
Citera
2008-12-29, 15:42
Medlem
maarns avatar
Riktigt vackert! Har varit rätt less på den gamla tråkiga designen.
Citera
2008-12-29, 15:45
Medlem
keb4bens avatar
Det funkar inte för mig? När jag kopierar in koden i Stylish så kommer det fram ett fel.
This style has problems that may prevent it from working:

Väntade sig ”,” eller ”{”, men fann ”2Flashback”. Regeluppsättning ignorerades pga. ogiltig selektor.

Väntade sig en identifierare för klasselektorn, men fann ” ”. Regeluppsättning ignorerades pga. ogiltig selektor.

Oväntat slut på filen vid sökning efter avslutande } i ogiltig regeluppsättning.

Do you want to use this code anyway?

Någon som vet var felet ligger?

EDIT: Fixade hade kopierat hela userstyle.
Senast redigerad av keb4ben 2008-12-29 kl. 15:51.
Citera
2008-12-30, 15:43
Medlem
00010000s avatar
Citat:
Det är ju jättefin CSS-kod att skriva !important före varje ; också. Jojo.
Som sagt, dåligt tillägg som inte bara lägger användarens CSS-kod efter sidans egna CSS-kod. Det hade fungerat exakt lika bra, bara det att man slipper alla fula !important. Fulkod..
Hurvida addonet till FF är välkodat eller ej hade ingenting med min kommentar att göra.

Faktum kvarstår att det är korkat att radera delar av någons kod enbart för att man tycker det ser bättre ut efter ändringen. Eller håller du inte med?

Vill du klaga på addonet så finns det bättre ställen att göra det på (förslagsvis skaparens/addonets sida på mozilla.com).
Citera
2008-12-30, 16:35
Bannlyst
Citat:
Mjo, fast det dåliga tillägget till Firefox använder den CSS-koden till alla andra sidor också så länkar på Youtube mf. sidor blir fula ;<

Hur svårt kan det va att läsa ett par inlägg bak istället för endast första inlägget?

KODEN I FÖRSTA INLÄGGET ÄR GAMMAL OCH HAR MASSA BUGGAR. SENASTE KODEN HITTAR DU HÄR: http://userstyles.org/styles/13259
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in