2009-02-27, 20:44
Medlem
relativs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wezt
Vafan, här hade man tänkt spendera kvällen framför teven så dyker Poodlesbögen upp och förpestar tillvaron med sin Hoahoaslang och ett par ringar. Blä!

O nu kallar Morgan Eddie får Maiden, nej nu jävlar går ja ut.

Hahaha! Håller med dig, hatar den där krulltotten. Min farmor är mer rock än vad han är.

I övrigt blev jag lite gråtig av Niklas Wahlgrens hjärnsläpp. Och då hatar jag ändå alla Wahlgrenar!
Citera
2009-02-27, 20:49
Medlem
RickardTheBraves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av relativ
Hahaha! Håller med dig, hatar den där krulltotten. Min farmor är mer rock än vad han är.

I övrigt blev jag lite gråtig av Niklas Wahlgrens hjärnsläpp. Och då hatar jag ändå alla Wahlgrenar!

Håller med, Kicken verkar vara en jävla posör. Och hans irrelevanta namedroppande, som när han sa att Morgan kändes som David Lee Roth? Vad fan menade han med det?

Niklas Wahlgren får mig inte att avsky Wahlgren-släktet mindre efter hans agerande efter att ha fått 38 poäng.

Heil Morgan, Heil CJ!
Citera
2009-02-27, 20:59
Medlem
4283s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RickardTheBrave
Håller med, Kicken verkar vara en jävla posör. Och hans irrelevanta namedroppande, som när han sa att Morgan kändes som David Lee Roth? Vad fan menade han med det?

Niklas Wahlgren får mig inte att avsky Wahlgren-släktet mindre efter hans agerande efter att ha fått 38 poäng.

Heil Morgan, Heil CJ!
Heil Magnus! Hail Annikas ass,
Citera
2009-02-27, 21:02
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Äntligen, koll in Laila, min lilla hynda, vilka bröst, fan ta Nicke W.
Citera
2009-02-27, 21:10
Medlem
Trumpeters avatar
De mobbar Bagge och Nicke en del. Småkul.
Citera
2009-02-27, 21:15
Medlem
Bordshares avatar
Nu får TV4 fan ge sig det börjar bli tröttsamt. Fan det blir ju så jävla uppenbart att TV4's marknadsavdelning kastat sig över detta, fan en efterbliven sjöko kan ju se deras jävla trix. Dom beter sig som små barn lämna dom i fred för fan.

All Hail Lailas Boobs!
Citera
2009-02-27, 21:21
Medlem
Trumpeters avatar
Här bli det inga 7r eller 8r. Kanske slår hon CJ. Tror dock hon får färre tittarröster.
Citera
2009-02-27, 22:37
Medlem
Trumpeters avatar
Oj, det var allt lite överraskande.
Citera
2009-02-27, 22:45
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trumpeter

Minst sagt, hade jag aldrig trott!
Citera
2009-02-27, 22:48
Medlem
4283s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trumpeter
Dock på tiden att beta av de jävla pinnarna nu. Nästa gång behöver ju inte sändas... Man vet ändå att Elisabeth åker ut.
Citera
2009-02-27, 22:49
Medlem
NarkiZs avatar
Neeej, CJ var ju grymt underhållande. Så fick den avdankade horan vara kvar
Citera
2009-02-27, 23:41
Medlem
Mumsemumss avatar
Mycket märkligt att CJ rök. Trodde ALLA hatade trötta jäkla kärringen Elisabeth! Jaja, hon försvinner som sagt nästa fredag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in