Citat:
Ursprungligen postat av
q-wxyz
Då borde juryn ha all makt.
Håller med. Visst Kalla blev bättre men inte finalplats bra. Synd om Renaida som va jätteduktig.
Tv4, det är dags att antingen lägga ner programmet eller minska folkets röst till max 25%.