2023-05-20, 22:41
  #5737
Medlem
katws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Eftersom det råder neger-feber i Sverige, så hejar alla på Renaida. Fast mörkar hon inte lite?.

Nej det är så uppenbart att Kalla vinner alltihop. Stenmark vann väl knappast för att han var den bästa dansaren?
Citera
2023-05-20, 22:47
  #5738
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av katw
Nej det är så uppenbart att Kalla vinner alltihop. Stenmark vann väl knappast för att han var den bästa dansaren?
Kalla vinner inte pga den hon är utan hon är gravid och då kommer mamma sympatierna dessutom, Hampus har inget att hämta mot henne tyvärr det är straffspark mot ett öppet mål!
Citera
2023-05-20, 22:50
  #5739
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Eftersom det råder neger-feber i Sverige, så hejar alla på Renaida. Fast mörkar hon inte lite?.

Synd att hon inte gick vidare, säkert vita svenska kvinnor som vägrade rösta på henne.
Citera
2023-05-20, 22:59
  #5740
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Kalla vinner inte pga den hon är utan hon är gravid och då kommer mamma sympatierna dessutom, Hampus har inget att hämta mot henne tyvärr det är straffspark mot ett öppet mål!

Ja, Kalla behöver bara ställa ut skorna på dansgolvet så är det klart. Behövs ingen final ens. Det är populariteten som avgör när folket röstar. Kalla borde redan ha åkt ut.
Citera
2023-05-20, 23:01
  #5741
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Kalla kommer vinna detta på alla sympati röster hon får pga hon är gravid inget annat, Hon kan inte dansa det är show mer än dans!

Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Kalla vinner inte pga den hon är utan hon är gravid och då kommer mamma sympatierna dessutom, Hampus har inget att hämta mot henne tyvärr det är straffspark mot ett öppet mål!

Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Ja, Kalla behöver bara ställa ut skorna på dansgolvet så är det klart. Behövs ingen final ens. Det är populariteten som avgör när folket röstar. Kalla borde redan ha åkt ut.

Inte säkert, Arnold kom ”bara” fyra förra säsongen.
Citera
2023-05-20, 23:11
  #5742
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av q-wxyz
Inte säkert, Arnold kom ”bara” fyra förra säsongen.
Nu är det ngt annat!
Nu snackar vi KALLA hon är gravid och har fans så tyvärr ingen värdig vinnare i mina ögon!
Citera
2023-05-20, 23:12
  #5743
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Nu är det ngt annat!
Nu snackar vi KALLA hon är gravid och har fans så tyvärr ingen värdig vinnare i mina ögon!

Du vill att någon utan fans ska vinna? Frågan är hur det ska gå till.
Citera
2023-05-21, 00:41
  #5744
Medlem
mensverkets avatar
Skandal att Kalla gick vidare.
Citera
2023-05-21, 00:42
  #5745
Medlem
mensverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av q-wxyz
Du vill att någon utan fans ska vinna? Frågan är hur det ska gå till.

Det ska vara en danstävling! Inte en popularitetstävling!
Citera
2023-05-21, 03:50
  #5746
Medlem
HazzeHandgranats avatar
Näe, nu pallar jag inte mer Kalla-valla.
Finalen nästa lördag ger jag faan i.

Kollar in nån p-rulle istället.
Citera
2023-05-21, 07:10
  #5747
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mensverket
Det ska vara en danstävling! Inte en popularitetstävling!

Då borde juryn ha all makt.
Citera
2023-05-21, 08:57
  #5748
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av q-wxyz
Då borde juryn ha all makt.

Håller med. Visst Kalla blev bättre men inte finalplats bra. Synd om Renaida som va jätteduktig.

Tv4, det är dags att antingen lägga ner programmet eller minska folkets röst till max 25%.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in